استان

رییس شورای عالی استان ها: جوانان کشور ادامه‌دهنده راه امام خمینی هستند

رئیس شورای عالی استان‌ها در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب گفت: جوانان کشور ادامه‌دهنده راه امام خمینی هستند.

به گزارش شوراآنلاین، علیرضا احمدی پیش از ظهر امروز و در حاشیه تجدید میثاق رئیس، اعضا، مدیران و کارکنان شورای عالی استانها با آرمان های امام راحل در جمع خبرنگاران گفت: همه مردم، مسئولین، دستگاه ها، نهادها وظیفه دارند که هر ساله در پیشگاه حضرت امام حضور یافته و با آرمان های امام راحل و اندیشه ایشان تجدید میثاق داشته باشند.

وی افزود: همانگونه که می دانید شخصیت والای امام خمینی(ره) قابل توصیف نیست. در تاریخ شخصیتی مانند امام خمینی کم نظیر بوده است.

رئیس شورای عالی استانها خاطرنشان کرد: در خصوص عظمت حضرت امام خمینی(ره) همین بس که امروز شاگردان ایشان در اقصی نقاط جهان تاثیرگذارند.

دکتر علیرضا احمدی ادامه داد: امام خمینی(ره) با حرکت تاریخ ساز خود اسلام را برای همه جهانیان در هر نقطه از این جهان عرضه کردند و امروز خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری سکاندار انقلاب هستند و همان حرکت را ادامه داده اند.
رئیس شورای عالی استانها در پاسخ به این سوال که جمهوری اسلامی امروز در جهان به چه خصوصیتی شناخته می شود گفت: ما دستاوردهای خوبی داشته ایم اما رسانه های غربی به دنبال آن هستند که نظام اسلامی را به گونه ای نشان دهند که نتوانسته به موفقیت های مد نظرش دست پیدا کند.

وی درخصوص توصیف بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: در بزرگی ایشان همین بس که من و بسیاری از مدیران و جوانان امروز کشور ایشان را ندیده ایم اما امام در قلب ما جای دارد و مرید ایشان هستیم و تا زمانی که خون در رگ ما وجود دارد ادامه دهنده راه ایشان خواهیم بود و به آرمان های انقلاب و نظام پایبند خواهیم ماند.

علیرضا احمدی گفت: این در حالی است که ما امروز شاهد این هستیم که در علم، فناوری و موضوعات دفاعی و صنایع مختلف به جایی رسیده ایم که حرف برای گفتن داریم.

وی خاطرنشان کرد: اینها نشان از قدرت وتوان جمهوری اسلامی است. روح معنویت امام و حاکمیت اسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی به جهانیان نشان داده است که اسلام همیشه پیروز است و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی هم مشخص و شفاف است.

رئیس شورای عالی استانها افزود: باید از غربی ها، استکبار جهانی و دشمنان نظام پرسید که اگر ایران ناتوان است و در معادلات جهانی جایی ندارد چرا همه به دنبال مذاکره با آن هستند و چرا با ایران سرو کار دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا