اجتماعی و فرهنگی

اتمام پروژه نصب مانیتورهای اطلاع‌رسانی در مبادی ورودی کوهستان تا پایان بهمن‌ماه

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از اتمام پروژه نصب مانیتورهای اطلاع‌رسانی و هشدار در مبادی ورودی کوهستان تا پایان بهمن‌ماه جاری در مناطق ۲.۱، ۵ و ۲۲ خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین، رضا کرمی محمدی از اتمام نصب مانیتورهای اطلاع‌رسانی در مبادی ورودی کوهستان تا پایان بهمن‌ماه سال جاری در پایتخت خبر داد.

او با اشاره به اینکه پس از برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار، تعداد ۱۰ مانیتور اطلاع‌رسانی و هشدار برای نصب در نقاط مورد نیاز در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: این نقاط شامل مناطق ۲.۱، ۵ و ۲۲ در سطح شهر تهران است.

او با تاکید بر اینکه این اقدام در پی دستور اخیر شهردار تهران در حال اجرایی شدن است، گفت: سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران هیچ‌گاه در مورد حوادثی که در کوهستان رخ‌داده است مسئولیت قانونی نداشته و تمام اقداماتی که تاکنون از سوی این سازمان صورت گرفته به‌صورت داوطلبانه بوده و با وقوع حادثه سقوط بهمن در ارتفاعات پایتخت در دی‌ماه سال جاری، سازمان با صلاحدید شهردار تهران موظف به نصب مانیتورهای اطلاع‌رسانی و هشدار در مبادی ورودی کوهستان شد.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تاکید کرد: تکمیل این پروژه می‌تواند هنگام بارش برف، نیاز پایتخت را به مکانیسم‌های اجرایی هشدار و جلوگیری از ورود به کوهستان از مبادی داخل شهر مرتفع کند. بدین‌صورت می‌توان به‌موقع هشدارهای لازم را متناسب با تغییرات جوی در خصوص کوهستان ارائه داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، او در پایان تاکید کرد: تهران با انواع مخاطرات مواجه است و اجرایی شدن این پروژه می‌تواند به تکمیل چرخه بحران در حوزه آمادگی و پیشگیری کمک کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا