مدیریت شهری

مددسرای منطقه ۶ آماده پذیرش افراد بی خانمان است/شهروندان حضور خیابان‌خواب‌ها را اطلاع دهند

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ همزمان با فصل سرد سال از آمادگی مددسرای قلب پایتخت برای پذیرش افراد بی‌خانمان در شرایط ویژه شیوع بیماری کرونا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ حبیب ا…غفوری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه شش اظهار داشت :سرماى هوا و بارش برف و باران، همواره براى عموم مردم از لذت هاى زمستانى محسوب مى شود،اما در این میان هستند افرادی که سرماى ناگهانى هوا موجب نگرانى و دردسرشان مى شود، کسانى که سرپناهى ندارند تا شب هاى زمستانى شان را در گرماى آن به صبح برسانند. لذا ما در تلاشیم با برنامه ریزی های لازم این افراد را در گرمخانه ها ساماندهی دهیم، تا شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما در مجموعه شهرداری فراهم و افزایش سطح رفاه و امنیت شهروندان است گفت:در همین خصوص و با توجه به کاهش دما و آلودگی در این چند روز و احتمال بارش، فوریت های اجتماعی به صورت ۲۴ ساعته در سطح منطقه، به صورت آماده باش خواهد بود تا در صورت مشاهده افراد بی‌خانمان و کارتن خواب، این افراد را به مراکز اسکان موقت و دائمی منتقل کنیم

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ با بیان اینکه مددسرای واقع در منطقه در فصل سرما به افراد کارتن خواب خدمت رسانی می کند گفت: این مددسرا با ظرفیت بیش از ۳۰ نفر در میدان آرژانتین بزرگراه رسالت رمپ مدرس واقع شده است.

غفوری گفت: به منظور پذیرش شبانه روزی افراد بی خانمان در فصل سرما، مددسرای منطقه ۶ به صورت ویژه خدمت رسانی می کند.

وی تصریح کرد: یکی از سیاست های شهرداری تهران در حوزه ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی بویژه در ماه های سرد سال، راه اندازی گرمخانه در نزدیکی محدوده مناطق آسیب پذیر است.

غفوری ادامه داد: مددجویان پس از ورود به این مرکز علاوه بر استحمام از خدمات بهداشتی، مشاوره مددکار اجتماعی و سه وعده غذای گرم بهره مند می شوند و آن دسته افرادی که تمایل به ترک اعتیاد دارند به کمپ ها معرفی می شوند.

معاون شهردار منطقه ۶ یاد آور شد: این مرکز به صورت ۲۴ ساعته افراد بی خانمان را پذیرش می کند.

غفوری گفت : شهروندان نیز میتوانند در صورت مشاهده با شماره١٣٧ تماس یا شماره۵۵۵٢٢٣٢٢گزارش دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا