اجتماعی و فرهنگیصفحه اصلی

اجرای دوباره طرح امنیت شبانه در پایتخت/ برخورد با منتشرکنندگان تصاویر نادرست از امنیت

به گزارش شوراآنلاین، سردار حسین رحیمی در جلسه شورای فرماندهان پلیس پایتخت با تاکید براینکه امنیت تهران و شهروندان آن باید شبانه روزی تامین شود، گفت: باید به طور شبانه روزی گشت‌های انتظامی، ترافیکی و سایر گشت های محسوس و نامحسوس فعال  بوده و نقطه به نقطه شهر توسط مرکز رصد کنترل شود.

رحیمی با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد که تعدادی مجرم با اقدامات مجرمانه‌شان امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کنند، گفت: لازم است که همه ماموران با اقتدار، دقت و حساسیت لازم همه تلاش خود را در راستای تامین امنیت شهروندان بکار گیرید.

رییس پلیس پایتخت از اجرای دوباره طرح امنیت شبانه در پایتخت خبر داد و گفت:  در اجرای این طرح تمامی یگان‌ها و رده‌های پلیس پایتخت از جمله پلیس پیشگیری، پلیس آگاهی، پلیس راهور و … حضور خواهد داشت. ماموران ما در نقاط مختلف شهر مستقر خواهند شد و به گشت زنی هدفمند خواهند پرداخت.

وی با اجرای طرح صاعقه پلیس گفت: این  طرح  با هدف برخورد با کیف قاپ ها، موبایل قاپ ها و اراذل و اوباش اجرا شده و ماموران با انجام کار اطلاعاتی دقیق  اجازه جولان به سارقان و مجرمان را نخواهند داد.

رحیمی با اشاره  انتشار برخی ویدیوها در فضای مجازی نیز گفت: این اقدامات تلاش افراد مغرض و معاند برای تشویش اذهان عمومی است که با انتشار یک سری کلیپ های سرقت و درگیری اراذل و اوباش سعی در برهم زدن آرامش روانی مردم دارند. شهروندان بدانند که پلیس همه تلاش خود را به کار بسته است تا ضمن برخورد با ناهنجاری های اجتماعی امنیت مطلوبی را فراهم  کند و در همین راستا نیز با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیندازند و تصویری برعکس از امنیت مطلوب پایتخت رابه مردم نشان دهند برخورد قانونی خواهد شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ به اقدامات پلیس راهور نیز اشاره کرد و گفت: لازم است از اجرای طرح موتور یار پلیس راهور پایتخت تشکر کنم. با توجه به وضعیت نابهنجار و بدجوی پایتخت باید با خودرو های دودزا و فاقد معاینه فنی برخورد شود چرا که با این شرایط روز به روز شاهد وخیم تر شدن اوضاع جوی شهر تهران خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا