شورای شهر

ماجرای نامه ۳۰۰ شورایار محله به محسن هاشمی چیست؟

عضو شورای شهر تهران با اشاره به ماجرای نامه ۳۰۰ شورایار محله به محسن هاشمی، گفت: معاونت اجتماعی شهرداری و برخی شهرداران مناطق تعامل مناسب با شورایاران ندارند.

به گزارش شوراآنلاین، محمد سالاری عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورا درباره بی‌توجهی به شورایاران توسط معاونت اجتماعی و برخی از شهرداران مناطق تهران اظهار داشت: متأسفانه تاکنون برخوردهای نامناسبی با شورایاران توسط شهرداری انجام گرفته و اقدامی جهت رفع این مشکل را شاهد نبوده‌ایم.

وی خطاب به رئیس و اعضای ستاد هماهنگی شورایاری ها، گفت: شما به نمایندگی از اعضای شورای شهر در ستاد هماهنگی حضور دارید و اگر ما در موضوع مداخله کنیم ناراحت می شوید. پس چرا این مساله را حل نمی کنید؟ حداقل اگر نمی توانید موضوع را حل کنید، طی یک جلسه تفاهمی، مساله را پاک کنید که از این به بعد این ظرفیت ها هم افزا شوند.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به تعامل نامناسب برخی شهرداران مناطق با شورایاران، اظهار داشت: برخی شهرداران مناطق، ارتباط خود با شورایاری را قطع کرده اند و من بارها در این خصوص با رئیس و اعضای ستاد هماهنگی شورایاری ها جلسه گذاشتم و صحبت کردم. ۳۰۰ نفر از شورایاران محلات نیز در نامه ای به رئیس شورای شهر تهران از تعامل نامناسب معاونت اجتماعی و برخی شهرداران مناطق با آن ها گلایه کرده اند.

وی تصریح کرد: نهاد شورایاری ها در راستای تحقق جمهوریت و مردم سالاری در شورای اول شورایاری شکل گرفت و امروز چطور می شود که یک شهردار منطقه، کل رابطه با شورایاری را قطع کند؟

سالاری افزود: معاونت فرهنگی و اجتماعی در کنار کارهای ارزشمندی که انجام می دهد اما متاسفانه در تعامل با شورایاران خوب عمل نکرده است و ما به عنوان شورای شهر باید با برگزاری جلسات تعاملی این مساله را حل کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا