شورای شهر

انتقاد شورای شهری‌ها از مسدود شدن پیاده‌راه‌ها در تهران

سخنگوی شورای شهر تهران ضمن انتقاد از شهرداری به دلیل مسدود شدن پیاده‌راه‌ها گفت: در اجرای آرای کمیسیون ۱۰۰ تعلل می‌شود.

به گزارش شوراآنلاین، علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره مسدود شدن برخی از پیاده‌راه‌ها در پایتخت و ارائه تصویری از مسدود شدن یک پیاده‌راه در منطقه ۳ تهران گفت: این تصویر مربوط به تقاطع خیابان آفتاب و سئول نبش بانک گردشگری است که نشان می‌دهد پست برق پیاده‌راه را مسدود کرده است.

وی افزود: در مسیر پیاده راه که عرض مناسب در خیابان وجود دارد یک پست برق وضعیتی را ایجاد کرده است که یک فرد عادى هم نمی تواند در آن حرکت کند و بن‌بست برای فردی که قصد عبور دارد، ایجاد کرده است.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد:البته این مشکل به یک منطقه محدود نمی‌شود و در بسیاری از مناطق این موضوع وجود دارد. ما دائماً شعار مناسب سازی می‌دهیم و طرح و برنامه و ایده ارائه می‌کنیم ولی مسائل روشن و واضحی را می‌بینیم که تعجب برانگیز است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه نسبت به تعلل در اجرای ماده ۱۰۰ به مدیران شهرداری تذکر داد و گفت: گزارشاتی در رابطه با تعلل معنادار در اجرای آرای کمیسیون ماده ۱۰۰ در منطقه ٣ به ما رسیده است که به شهردار منتقل کردم اما ظاهراً مرسوم نیست که این مسائل پیگیری شود.

اعطا افزود: در مورد  برخى که زور کمتری دارند آرای ماده صد اجرا می‌شود اما در مورد برخى که زور بیشتری دارند و یا ارتباطات ویژه دارند، اجرای آرای ماده صد با تعلل روبرو است.

وی خاطرنشان کرد: گاهی در اجرای رای کمیسیون ماده ۱۰۰ تعلل معناداری اتفاق افتاده است و اگر به این موارد رسیدگی نشود ناچار می شویم در صحن شورای شهر عیان تر صحبت کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا