مدیریت شهری

شهردار جدید منطقه ۱۳ برای بررسی مسائل شهری پا به رکاب شد

همزمان با سی و سومین پویش سه شنبه بدون خودرو ، بازدید های میدانی مجتبی شاکری ، شهردار جدید منطقه از نواحی چهار گانه این منطقه با دوچرخه آغاز شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، مجتبی شکری شهردار منطقه۱۳ ، بامداد امروز سه شنبه (۲دی ماه) با شرکت در پویش سه شنبه های بدون خودرو، به همراه معاونان و مدیران شهری با استفاده از دوچرخه از محدوده ناحیه یک بازدید و نحوه خدمت رسانی به شهروندان را بررسی کرد.

در این بازدید محدوده ایستگاه مترو ابن سینا، خیابان صفا، اقبال، منتظری و… را تا ساختمان اداری ناحیه یک رکاب زد و ضمن حمایت از توسعه حمل و نقل پاک، مسائل شهری و نحوه خدمت رسانی به شهروندان را به صورت معبر به معبر مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

شکری همچنین در فواصل این بازدید با حضور در جمع شهروندان از نزدیک در جریان مسائل و دغدغه های آنها قرار گرفت و در نشست با شهردار ناحیه و کارشناسان این حوزه دستورات لازم برای رفع آن را صادر کرد.

شهردار منطقه ۱۳ در این بازدید ،ضمن حمایت از پویش سه شنبه بدون خودرو ، این پویش را یک نماد و الگو برای آغاز یک حرکت و تغییر نگاه در شهر تهران برای استفاده از دوچرخه دانست و خاطر نشان کرد: توسعه حمل و نقل عمومی و به ویژه حمل و نقل پاک مهمترین راهکار کاهش آلودگی هوا و ترافیک در تهران محسوب می شود.

وی با اشاره منشور و رویکرد عملکردی- مدیریتی خود خاطر نشان کرد : تغییر از مدیریت شهر خودرو محور به مدیریت انسان محور به عنوان یکی از رویکرد های شهرداری منطقه ۱۳ در دستور کار قرار دارد و در این زمینه فعالیت های لازم انجام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا