اجتماعی و فرهنگی

بازدید میدانی شهردار تهران از روند پیشرفت پروژه احداث زیرگذر گلوبندک

پیروز حناچی شهردار تهران ضمن حضور در کارگاه پروژه احداث زیرگذر چهارراه گلوبندک، از آخرین وضعیت اجرایی این پروژه راهگشای عمرانی بازدید کرد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، طی این بازدید میدانی که با حضور مهندس “صفا صبوری دیلمی” معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و مهندس “علی پیوسته” مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران برگزار شد، بخش های مختلف پروژه احداث زیرگذر چهارراه گلوبندک مورد پیمایش قرار گرفت و درباره راهکارهای تسریع عملیات اجرایی بحث و تبادل نظر شد.

بازدید شهردار تهران از پروژه احداث زیرگذر چهارراه گلوبندک در حالی صورت پذیرفت که تلاش دست اندرکاران پروژه روی گشایش ورودی غربی این زیرگذر عابر پیاده متمرکز شده است و از این رو پیش بینی می شود این مسیر ورودی که دسترسی شهروندان به ایستگاه مترو پانزده خرداد را تسهیل می کند به زودی بهره برداری شود.

گفتنی است با بهره برداری از زیرگذر چهارراه گلوبندک، ضلع غربی خیابان ۱۵ خرداد از زیر خیابان خیام به ضلع شرقی آن متصل شده و در نتیجه مشکل تداخل تردد پیاده و سواره در خیابان خیام و چهارراه گلوبندک برطرف خواهد شد. تسهیل امکان دسترسی به ایستگاه مترو در ضلع شرقی و غربی بازار از دیگر نتایج بهره برداری از این پروژه است.

بنابر گزارشی که همزمان با این بازدید میدانی به سمع و نظر شهردار تهران رسید، پیشرفت عملیات اجرایی زیرگذر چهارراه گلوبندک به مرز ۷۵ درصد رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا