ورزشی

هاشمیان: خیلی از مربیان فوتبال شاگردان محمود یاوری هستند

مربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به کارنامه پربار مرحوم یاوری در عرصه بازیگری و مربیگری گفت: خیلی از شاگردان مرحوم یاوری، مربیان تیم‌های فوتبال هستند.

به گزارش شوراآنلاین، وحید هاشمیان مربی تیم ملی فوتبال ایران و بازیکنان سابق باشگاه پاس که سال های طولانی در بودنس‌لیگا آلمان بازی کرد، با تسلیت درگذشت محمود یاوری، بازیکن و مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: درگذشت آقای محمود یاوری، مربی ارزشمند کشورمان و مربی و بازیکن پیشین بسیاری از تیم‌های بزرگ ایران را تسلیت می‌گویم.

مربی تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: ایشان توانستند علاوه بر تاثیرات مثبت فنی در تیم‌های‌شان، به واسطه انضباط، نظم و اخلاق گرایی مربیان و بازیکنان خوبی را تحویل تیم ملی و فوتبال ایران کنند.

او با بیان این که خیلی از مربیان فوتبال ایران شاگردان محمود یاوری بوده‌اند، افزود: کارنامه فوتبالی ایشان به واسطه زحمات چندین و چند ساله در دوران بازیگری و مربیگری بسیار پربار است و در یاد و خاطرات خواهد بود و حتما ثبت می‌شود. امیدوارم فوتبال ایران قدر چنین افرادی را بداند و از آن‌ها استفاده کند. در پایان به خاناوده آقای یاوری تسلیت می‌گویم.

به گزارش ایسنا، مرحوم محمود یاوری، از پیشکسوتان بزرگ فوتبال ایران که سابقه بازی و مربیگری برای تیم ملی و خیلی از باشگاه‌های فوتبال ایران را در کارنامه خود داشت، صبح امروز در ۸۱ سالگی و بعد از تحمل یک دوره بیماری، در اصفهان درگذشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا