اجتماعی و فرهنگی

به منظور تسریع درپاسخگویی به بازنشستگان شهرداری تهران صورت گرفت: راه اندازی سامانه جدید پاسخگویی تلفنی

مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران از راه اندازی آزمایشی سامانه جدید پاسخگویی تلفنی به سوالات وامور اداری و رفاهی بازنشستگان شهرداری تهران درمرکز خدمات رفاهی این سازمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران،سید مهدی نادمی،مدیرعامل وعضو هیئت مدیره سازمان بازنشستگی گفت:با توجه به ضرورت پاسخگویی هوشمند و سریع به بازنشستگان و موظفین عزیزدرایام شیوع ویروس کرونا و نیز به منظور به حداقل رساندن مراجعه حضوری بازنشستگان به سازمان،سامانه جدید پاسخگویی تلفنی راه اندازی شده است تا بازنشستگان بتوانند بدون نیاز به حضور فیزیکی درخواست های خود را پیگیری کنند.

نادمی ادامه داد:این سامانه درحال طی کردن مراحل آزمایشی است و پس از برطرف شدن اشکالات احتمالی نرم افزاری وآغاز بکار به صورت رسمی،پاسخگوی سوالات بازنشستگان خواهد بود.

مدیر عامل سازمان بازنشستگی افزود: این سامانه دارای امکانات جدیدی از جمله اعلام شماره باجه پاسخگو،اعلام شماره صف انتظار و…. می باشد. بازنشستگان می توانند با تماس با شماره ۶۳۸۱۸ از خدمات سامانه جدید پاسخگویی تلفنی استفاده کنند.

وی همچنین در پایان تاکید کرد: راه اندازی سامانه پاسخگویی تلفنی که با پیگیری ها و اقدامات معاونت بازنشستگی و معاونت برنامه ریزی و توسعه سازمان به مرحله راه اندازی آزمایشی رسیده است با هدف شفافیت در امر پاسخگویی با کمترین میزان انتظار و افزایش رضایت خاطر بازنشستگان شهردای تهران محقق شده است تا این عزیزان بتوانند به بیان درخواست ها، پرسش ها و همچنین پیگیری امور اداری و رفاهی خود اقدام نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا