اجتماعی و فرهنگی

انتصاب جدید سوت و کور در شهرداری تهران!/ معاون جدید افشانی کیست و از کجا آمده است؟

به گزارش شورا‌آنلاین، سید محمد علی افشانی شهردار تهران روز گذشته و با صدور حکمی که از سوی روابط عمومی و رسانه های شهرداری تهران رسانه ای نشد و کاملا سوت و کور صورت گرفت، شاپور رستمی را به عنوان معاون هماهنگی و امور مناطق این نهاد منصوب کرد تا جانشین حسن رباطی شود که پیش از این و از سوی محمدعلی نجفی شهردار پیشین به این سمت منصوب شده بود.

شاپور رستمی که پیشتر سابقه حضور در شهرداری تهران را نداشته است، همکاری دیرینه ای با افشانی دارد و در زمان حضور افشانی در سمت معاون عمرانی استانداری خوزستان در سالهای۷۶تا۸۰، به عنوان مدیر بحران این استانداری فعالیت داشته است.

 رستمی پیش از این در سمتهای مدیرکل مدیریت بحران و مدیرکل دفتر امور شهری استانداری خوزستان در دهه هشتاد و اوایل دهه نود و در دوران استانداری فریدون حسنوند در بوشهر  و در اواخر دولت دوم احمدی نژاد در سمت معاون عمرانی استانداری بوشهر مشغول به کار بوده است.

رستمی در سالهای ۹۳و ۹۴ مدیر شه رجدید رامین در خوزستان بود.

پس از انتصاب افشانی به عنوان استاندار فارس، وی رستمی را به سمت معاون زایران و گردشگری استانداری فارس منصوب کرد و پاییز ۹۶ پس از انتصاب افشانی به عنوان معاون عمرانی وزیرکشور و رییس سازمان شهرداری ها  ودهیاری ها، رستمی را به سمت معاون پشتیبانی این سازمان منصوب کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا