سیاسی

جلسات جبهه حامیان قانون با متخصصان شهرداری ادامه دارد

دبیرکل جبهه حامیان قانون از ادامه دار بودن جلسات این جبهه با متخصصان شهرداری و تلاش برای تبدیل تهران به یک ابر شهر توریستی و مدرن خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین، حسن لطفی دبیرکل جبهه حامیان قانون و رئیس ستاد شورای سیاستگذاری مدیران متخصص انقلابی شهر تهران درباره جلسه اخیر ستاد شورای سیاستگذاری مدیران متخصص انقلابی شهر تهران گفت: با تصمیم اعضای شورا مقرر شد که تیمی از متخصصان با تجربه و کاربلد شهرداری تهران برای تشکیل شورای مشورتی انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششم انتخاب شوند تا بتوانیم با ارزیابی دقیق کاندیدها، انتخاب‌ تخصصی برای شورای شهر ششم داشته باشیم.

او افزود: نباید فضا به صورتی باشد که کسی که وارد شورای شهر می‌شود در اول کار نداند در شورا چه اقداماتی را باید انجام دهد و نداند اصلا شورای شهر چند طبقه است و صحن کجاست؛ باید آنقدر به شورای شهر و شهرداری تهران مسلط باشد که از زمان شروع شورای ششم کار را آغاز کند و چشم انداز و دور نمای ۴ ساله روشن، شفاف و قابل رویت تدوین کند، برنامه ریزی مشخص و هدف دار برای ۴ سال انجام دهد.

لطفی ادامه داد: ما برآنیم که بتوانیم نیرو‌هایی که امتحان خود را پس داده اند و عملکرد و تاثیرگذاری خوبی در دوران شهرداری تهران داشته اند را به مردم معرفی کنیم تا افراد متخصص و مدیران موفق، را به دور از ملاحظات سیاسی، بر اساس سابقه و کارکرد، آن مدیر را انتخاب کنیم.

دبیرکل جبهه حامیان قانون در ادامه گفت: در حمایت از نیرو‌های پر انگیزه برای خدمت به مردم با تمام توان ایستاده ایم و از کسی که پُست و مقام را برای طمع و سوءاستفاده می‌خواهد مقابله خواهیم کرد تا مردانی از تبار همت، باکری، باقری‌ها با نیت خدمت صادقانه دارند را در انتخابات شورا شهر ۱۴۰۰ حمایت و راهی خیابان بهشت کنیم و در نهایت شهرداری تخصصی و شهری مورد رضایت شهروندان را رقم بزنیم، امیدواریم مردم دیگر احساسی عمل نکنند و این بار رای خود را، حیثیت و آبرو خود بدانند و به درستی رای خود در صندوق بیاندازند، با موج سازی و فریب، گول چپ و راست را نخورند،  به سفارش بزرگانشان تکرار‌ها را تکرار نکنند و این دفعه مردم با تحقیق رای دهند.

لطفی ادامه داد: از کسانی که می‌خواهند در شورای شهر شرکت کنند یک درخواست دارم و آن این است که واقعا اگر نمیتوانند مشکل شهر را حل کنند و تخصص این کار را ندارند وارد عرصه انتخابات نشوند؛ انتخابات شورای شهر، در کنار انتخابات ریاست جمهوری تعیین کننده و در کشور تاثیر گذار است؛ تهران باید شهری با فضا‌هایی مناسب فرهنگی و تمدنی بزرگ و جاذبه‌های دیدنی باشد و این توان را در تهران می‌بینیم که به یک ابر شهر توریست پذیر و مدرن تبدیل شود.

او افزود: اینجا انتخابات شورایاری نیست که هر کسی بیاید در آن شرکت کنند باید طرح و برنامه‌ای مشخص برای شهر داشت؛ متاسفانه کسانی هستند که توان اداره یک محله را ندارند، ولی اِدعای عضویت در شورای شهر را دارند.

دبیرکل جبهه حامیان قانون عنوان کرد: از کسانی که در خود توانایی رفع مشکلات و انگیزه برای کار دارند و تخصص لازم را برای نامزدی برای شورای شهر در خود می‌بینند و می‌توانند قدمی در راستای خدمت به شهروندان بردارند، استقبال خواهیم کرد و با آغوش باز درخدمت آنان هستیم.

او در پایان تصریح کرد: بنده به عنوان رئیس ستاد و تمام دوستانم در اعضای شورای سیاست گذاری مدیران متخصص انقلابی شهر تهران قرار گذاشتیم لیستی قدرتمند و قوی با انتخاب از درون مجموعه شهرداری تهران در انتخابات لیستی مستقل ارائه کنیم مردم از ناکارآمدی و لیست‌های انتصابی از چپ و راست خسته اند و ما هم این روش آنان را قبول نداریم باید این حصار شکسته شود و چینش لیست سفارسی به پایان برسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا