مدیریت شهری

شهردار منطقه ۸: اولویت برنامه ها توسعه و سازندگی است

جلسه اهدای احکام دبیران کارگروه های تخصصی شش گانه شورایاری منطقه۸، با حضور مهناز استقامتی شهردار منطقه ، افشین حبیب زاده عضو شورای اسلامی شهر تهران ،معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۸ ودبیران شورایاری محلات برگزار شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸، افشین حبیب زاده عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به همدلی میان مدیریت شهری منطقه۸ گفت: تعامل و همکاری موثرترین راه برای حل مشکلات شهروندان است و خوشبختانه شاهد این همدلی در منطقه ۸ پایتخت هستیم.

عضو ستاد هماهنگی شورایاری‌های شورای اسلامی شهر تهران در ادامه افزود: اعضای شورای شهر می توانند در هر محله و منطقه نمایندگانی داشته باشد اما انتخاب این افراد در ۵ دوره گذشته بر عهده مردم و صندوق رای گذاشته شده است. شورایاران نیز همواره در تلاش هستند که پاسخگو و پل ارتباطی مناسبی با شهرداری و مسئولان برای رفع مشکلات و نیازهای شهروندان درمحله ها باشند .

مهناز استقامتی شهردار منطقه نیز در این نشست گفت: اولویت ما در منطقه، افزایش سازندگی است و این توسعه و سازندگی ها را با توجه به درخواست‌های شهروندان منطقه پیش می‌بریم. همچنین هر نظر کارشناسی از سوی هر نهادی به منظور توسعه منطقه وجود داشته باشد از سوی شهرداری مورد پذیرش است. نیت خیر شهروندان اعم از شورایاران و ساکنان این منطقه، مورد پذیرش مدیریت شهری در منطقه است.

شهردار منطقه،به پروژه های کوچک مقیاس که به زودی به بهره برداری می‌رسد هم اشاره کرد و گفت: در شهرداری تهران توجه ویژه ای به پروژه های کوچک مقیاس شده است از این رو مدیریت شهری منطقه با در نظر گرفتن نیازهای منطقه و در خواست های مردم و شورایاران، لیستی از پروژه های کوچک مقیاس را تهیه کرد و این پروژه ها بر اساس اولویت ها اجرایی خواهد شد. همچنین ۸۷ پروژه ، آماده افتتاح است و سایر پروژه‌ها نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

محسن حدادیان دبیر شورایاری محله نارمک و رابط هیئت رئیسه شورایاری منطقه با اشاره به بازدیدهای میدانی با همراهی شورایاران و مسئولان شهری منطقه گفت: بدون شک همراهی و همدلی شورایاران با مدیریت شهری سبب حل مشکلات می شود. به همین سبب به نمایندگی از شورایاران درباره تمامی اقداماتی که برای توسعه منطقه اتفاق افتاده از مدیریت شهری منطقه تشکر می‌کنم.

رضا چگینی دبیر شورایاری محله هفت حوض، گفت: با وجود کرونا و شرایط خاصی که بر کشور حاکم است، شاهد تحولات قابل توجهی در منطقه خود بوده ایم.

یعقوبیان فرد شورایار محله سبلان نیز برگزاری جلسات مستمر را بهترین راهکار برای رفع و رجوع مشکلات محله های منطقه خواند.

حمیدرضا احمدی دبیر شورایاری محله مدائن نیز پروژه های کوچک مقیاس را در رفع نیازهای محله های منطقه بسیار قابل توجه دانست.

سیدمحمدباقر معصومی دبیر شورایاری محله زرکش ساخت باغ ایرانی در این محله را اقدامی مناسب در توسعه فضای سبز و ایجاد یک پاتوق محلی برای شهروندان خواند و گفت: این نیاز شهروندان بود که پس از سال ها به ثمر نشست.

محمد عابدینی دبیر شورایاری محله وحیدیه نیز گفت: محله وحیدیه از محروم ترین محله‌های منطقه است اما در این دوره تحولات بسیار خوبی در این محله رخ داد و همچنین امیدواریم شاهد توسعه فضای سبز نیز در منطقه باشیم.

روح اله گلشنی دبیر شورایاری محله کرمان و دبیر کارگروه تخصصی فرهنگی منطقه هم با اشاره به همکاری شهرداری منطقه با هیئات مذهبی گفت: ما شاهد همکاری های قابل توجهی در همه موضوعات چه در بعد مذهبی و چه در بعد فرهنگی، اجتماعی و شهری هستیم و این ارتباط سهم بسزایی در رفع و رجوع مشکلات شهروندان منطقه داشته است.

مرادی‌نژاد دبیر شورایاری محله مجیدیه به تعامل و همکاری شهردار منطقه با شورایاران اشاره کرد و گفت: امیدواریم با استفاده از این ظرفیت و نیز مشارکت شهروندان، به نقطه مطلوب در توسعه منطقه برسیم.

سروش صفدریان دبیر کارگروه نوآوری و ایده پردازی محله فدک نیز گفت: محله‌های منطقه، نیازمند توجه ویژه در موضوعات عمرانی، اجتماعی و فرهنگی است .البته با برنامه ریزی های انجام شده تا حد قابل توجهی برای ارتقای کیفیت زندگی در این محله‌ها اقدام شده است.

امیر درویش زاده دبیر شورایاری محله تهرانپارس و دبیر کارگروه برنامه و بودجه نیز با اشاره به توجه مدیریت شهری منطقه به این محله گفت: احداث بوستان میدان قمر بنی هاشم(ع) از اقدامات خوبی بود که توانست فضای مناسبی را برای اوقات فراغت مردم ایجاد کند.

همچنین در پایان این جلسه ، احکام شورایاران به آنان اهدا شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا