اجتماعی و فرهنگی

تهران رتبه اول ضبط گواهینامه متخلفان رانندگی

به گزارش شورا‌آنلاین، سرهنگ احمد کرمی اسد رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا در خصوص آمار هفت ماهه ضبط گواهینامه رانندگان متخلف دارای نمره منفی، اظهار داشت: در این مدت بالغ بر ۴۱۰۰ جلد گواهینامه ضبط شده که از این تعداد حدود ۳۹۰۰ جلد، محرومیت مرحله اول یعنی ۳۰ نمره منفی و ۳ ماه ضبط گواهینامه را داشته‌اند.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا، تصریح کرد: ۲۲۰ جلد گواهینامه به علت محرومیت مرحله دوم و داشتن ۲۵ نمره منفی و ضبط گواهینامه به مدت ۶ ماه را به خود اختصاص دادند.

سرهنگ کرمی اسد اعلام کرد: بیش از ۱۰ جلد گواهینامه در این مدت ابطال شده که دارندگان آن باید بعد از یک سال مراحل آموزشی را سپری کرده تا بتوانند پس از قبولی در آزمون، گواهینامه جدید را کسب کنند.

این مقام ارشد پلیس راهور به تفکیک تعداد گواهینامه ضبط شده در معابر درون‌شهری و برون‌شهری پرداخت و گفت: ۲ هزار جلد گواهینامه در معابر درون‌شهری توسط پلیس راهنمایی و رانندگی و 2160 جلد در معابر برون‌شهری توسط پلیس راه ضبط شده است.

وی گفت: رتبه اول ضبط گواهینامه در معابر درون‌شهری به تهران با ۲۷۹ جلد  گواهینامه افراد متخلف اختصاص یافت و شهر اصفهان و شهر کرمان به ترتیب در رده‌های بعدی جای گرفتند.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا اعلام کرد: در معابر برون‌شهری نیز استان‌های خوزستان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری به ترتیب در رده‌های اول تا سوم تعداد ضبط گواهینامه افراد متخلف جای گرفتند.

سرهنگ کرمی اسد در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص استان‌هایی که مبادرت به ابطال گواهینامه رانندگان متخلف کرده‌اند، گفت: البرز، بوشهر، تهران، خوزستان، کردستان و کرمان در این دسته جای دارند.

این مقام ارشد پلیس راهور بیشترین فراوانی نوع گواهینامه ضبط شده را مختص پایه یک با فراوانی ۲۵۰۰ جلد دانست و خاطرنشان کرد: پایه دو با ۶۷۰ جلد و پایه سه با ۳۳۰ جلد و موتورسیکلت با ۲۶۳ جلد بیشترین آمار ضبط گواهینامه را به خود اختصاص داده‌اند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام طی این دو سه سال اخیر دیگه شورش در اومده گرفتم جریمه های خیلی سنگین ودیگه خبری از رحم نیست پلیس عملا فقط برای تیغ زدن مردم کار میکنه. میره یه جاهایی میایسته تا مردمو خفت بکنه جریمه بنویسه مگه مردم از اونا نیستن مگه این درسته که هرکسی تونست خون مردمو بکنه تو شیشه فقط خدا رحم کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا