مدیریت شهری

بهسازی و آماده سازی بوستان های شمال شرق تهران برای عزاداران حسینی

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار از آماده سازی بوستان های منطقه برای برگزاری مراسم عزاداری در بوستان ها و سیاه پوش شدن شهر در رثای سالار شهیدان امام حسین(ع) و ۷۲ تن از یاران با وفای ایشان خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، حمیدرضا فرخی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از اقدامات ویژه در بوستان ها و سیاه پوش شدن  شمال شرق شهر به مناسبت فرارسیدن ماه محرم خبر داد.

وی گفت: در این راستا میادین اصلی، مساجد، معابر بزرگراهی و محلی، سرای محله ها، سازمان ها و ادارات، ساختمان های شهرداری و … جامه عزا به تن کرد.

فرخی با اشاره به جزییات این عملیات افزود: تعویض پرچم های الوان رنگی در میادین و مساجد با پرچم های سیاه، انجام تبلیغات محیطی متناسب با ایام محرم و نصب پرچم های عزاداری، سیاهپوش کردن میادین، مساجد و معابر، نصب بنرهای مناسبتی با هدف انتقال مفاهیم ناب عاشورای حسینی به شهروندان از جمله اقدامات انجام گرفته در ایام سوگواری سالار شهیدان است.

معاون خدمات شهری منطقه با تاکید بر رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی گفت: در راستای برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسم ایام محرم امسال لازم است شهروندان در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی ، فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک  و رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا بسیار ساعی بوده، تا به امید خدا مراسم مذهبی این ایام همچون گذشته با شور حسینی برگزار شود.

وی در پایان با اشاره به بهسازی و آماده سازی بوستان های منطقه چهار برای میزبانی از عزاداران حسینی افزود: با توجه به دستورالعمل های ستاد مقابله با کووید ۱۹ و ممنوعیت عزاداری در محیط های سربسته، بوستان های منطقه برای عزاداری شهروندان مهیا شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا