مدیریت شهری

شهردار منطقه یک: نگهداشت شهر، وظیفه اصلی و ذاتی شهرداری است/ هدف سامانه سامن کاهش هزینه ها و بالا بردن کیفیت ارائه خدمات است

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، جلسه بررسی وضعیت این منطقه در سامانه سامن، با حضور سید حمید موسوی شهردار منطقه یک ،فصیح معاون فنی و اجرایی اداره کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق، معاونین و شهرداران نواحی ۱۰ گانه منطقه یک برگزار شد.

شهردار منطقه یک اظهار داشت: نگهداشت شهر، وظیفه اصلی و ذاتی شهرداری است و هدف از تشکیل سامانه سامن که مرتبط با نگهداشت شهر است، بهره مندی از فناوری در ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان، کاهش هزینه ها و بالا بردن کیفیت ارائه خدمات در شهر می باشد.

وی افزود: کلیه نواحی موظفند در ثبت پیام ها، ارائه گزارش و بایگانی پیام های سامانه سامن دقت نظر لازم را داشته باشند تا احتمال خطا و گزارشات غیر واقع در آن به حداقل برسد.

فصیح معاون فنی و اجرایی اداره کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق نیز ضمن تشریح عملکرد هر یک از نواحی ده گانه منطقه یک و آسیب های موجود در بهره برداری از سامانه سامن گفت: تمامی اپراتورهای سامن باید نسبت به کیفیت پیام های ثبت شده و ارائه گزارشات، اهتمام ویژه ای داشته تا رفع معضلات با پیام های ثبت شده مطابقت داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا