شورای شهر

نادعلی در بازدید از مرز شلمچه مطرح کرد: احداث دوسوله با هدف خدمات رسانی و اسکان ثابت زائران حسینی(ع) در مرز شلمچه/ خدمات رسانی ۱۵۰ نیرو در مرز شلمچه به مردم

به گزارش شوراآنلاین، علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، به منظور بازدید از روند خدمات رسانی شهرداری تهران به زائران حسینی (ع) در فرارگاه ستاد اربعین مرز شلمچه حضور پیدا کرد.

نادعلی ضمن بازدید ازقسمت علی مختلف قرارگاه مرز شلمچه اظهار کرد: با توجه به آغاز تردد زائران حسینی در دو سوله که هر یک به متراژ ۱۰۰۰ متر مربع در موکب شهید همدانی در نقطه مرزی شلمچه با هدف خدمات رسانی و اسکان ثابت زائران حسینی(ع) در حال احداث است و فضاسازی، سیاه پوش نمودن محوطه بیرون موکب ها و داخل سوله ها از اقدامات اجرایی است که در قرارگاه مرز شلمچه توسط شهرداری تهران صورت گرفته است.

نادعلی در ادامه گفت: بیش از ۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی، ۵۰ چشمه حمام آماده شده است؛ نمچین نصب و راه اندازی کولر، مه پاش … از دیگر اقداماتی است که در قرارگاه مرز شلمچه اجرایی شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به اقدامات فرهنگی صورت گرفته در قرارگاه مرز شلمچه توسط شهرداری تهران گفت: موکب های فرهنگی در مرز شلمچه مستقر شدند تا شهرداری منطقه ۱ تهران در راستای اطلاع رسانی و اقدامات فرهنگی به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی کنند.

نادعلی تصریح کرد: با توجه به دمای نزدیک به ۵۷ درجه و تردد بالا زائران در مرز شلمچه همچنان خدمات رسانی ادامه دارد و نزدیک ۱۵۰ نیروی خدمات رسان و پاکبان که شامل نیروهای شهرداری تهران و مردم محلی است که نزدیک ۲۴ کیلومتر مسیر را پاکسازی می کنند و خودروهای مختلف خدمات شهری در حال خدمت رسانی هستند و نیروهای آتش نشانی نیز تا چند روز آینده در مرز شلمچه مستقر می شوند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در پایان از اقدامات شهرداری منطقه یک تهران در مرز شلمچه تقدیر و تشکر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا