مدیریت شهری

از ساخت دیوار مالون تا ساخت پارکینگ های حاشیه ای در دستور کار شهرداری منطقه ۱۳

در راستای تبدیل بوستان جنگلی سرخه حصار به قطب گردشگری شرق تهران ، طرح های ترافیکی –عمرانی با هدف تامین آسایش و رفاه شهروندان در محدوده بوستان جنگلی سرخه حصار در سال جاری اجرایی می شود.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه با اشاره به رویکرد شهرداری منطقه برای تبدیل بوستان جنگلی سرخه‌حصار به قطب گردشگری شرق تهران گفت : اجرای طرح های ترافیکی –عمرانی با هدف تامین آسایش و رفاه گردشگران در محدوده بوستان جنگلی سرخه حصار در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه با نیاز سنجی صورت گرفته و با هدف تامین رفاه و آسایش شهروندان ، فضای پارک خودرو جهت توقف شهروندان با ظرفیت پارک ۱۰۰۰ دستگاه خودرو، طراحی و اجرا شد، ادامه داد : با همکاری معاونت های حمل و نقل و ترافیک و فنی و عمرانی ، برای رفاه حال گردشگران ، در نظر داریم، حدود هزار واحد پارکینگ حاشیه ای دیگر نیز در سال جاری ایجاد کنیم.

وی یکی از برنامه های پیش رو این منطقه را ، اجرای دیوار مالون در خیابان‌های جنگل سرخه‌حصار برشمرد و افزود : این طرح برای پیشگیری از ریزش آب و خاک به سطح معبر در دست اجراست.

به گفته شهردار منطقه ۱۳ ، تراش و روکش اساسی آسفالت خیابان‌های محدوده بوستان جنگلی سرخه حصار اجرا می شود.

وی در خصوص دیگر برنامه آتی منطقه ادامه داد : پیست دوچرخه سواری محدوده بوستان جنگلی سرخه حصار ، به صورت کامل آسفالت و جدول کاری کنار پیست نیز اجرایی می شود.

وی ادامه داد : ۴ در اصلی برای ورود به بوستان جنگلی سرخه‌حصار ساخته و نصب شده و در پنجم هم نیز از سمت بزرگراه شهید یاسینی در حال احداث است.

وی خاطر نشان کرد : بازسازی سرویس‌های بهداشتی بوستان و ساخت سرویس‌های جدید از دیگر برنامه های منطقه در سال جاری است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا