مدیریت شهری

از سوی شهردار منطقه ۹ صورت گرفت؛ رصد موضوعات شهری با دوچرخه و پیمایش ۱۸کیلومتر

شهردار منطقه ۹ به همراه مدیران شهری، با بازدید از محلات سرآسیاب، مهرآباد جنوبی، دستغیب و دکتر هوشیار پیمایش های روزانه را با هدف پی گیری موضوعات شهری برای رفع کم و کاستی ها در محلات منطقه۹ در دستور کار قرار داد.

به گزارش شوراآنلاین، در دور دوم”طرح پیمایش محلات منطقه۹” که تاکنون از ۱۱محدوده واقع در محلات استادمعین، دستغیب، امام زاده عبدالله، شمشیری، سرآسیاب، مهرآباد، دستغیب و دکتر هوشیار به مسافت۴۳.۷کیلومتر با ۷۲۰دقیقه به طول انجامیده، رصد محلات انجام شده است.

در این راستا و در بازدیدی که طبق روال سه شنبه های هر هفته با دوچرخه انجام می شود؛ شهردار منطقه۹ به همراه مدیران شهری در “سه شنبه های بدون خودرو” مسیری به طول ۶.۶ کیلومتر را در محله دکتر هوشیار رکاب زدند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۹، موسوی شهردار منطقه۹ در هفته دوم از سری دوم “طرح پیمایش محلات منطقه۹” در مسیری ۱۸.۳ کیلومتری با ۲۵۱ دقیقه از محلات سرآسیاب، مهرآباد جنوبی، دستغیب و دکتر هوشیار  بازدید کرد که پیگیر اجرای مصوبات دور اول طرح مذکور در محلات به منظور ارتباط چهره به چهره مدیران شهری با شهروندان و افزایش رضایتمندی آنها با کاهش مشکلات محله ایی مرتبط با نگهداشت شهر می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا