مدیریت شهری

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران تاکید کرد: مناسب‌‌سازی ۲۶ بازار جدید میوه و تره بار تهران برای توان‌یابان

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه میادین میوه و تره بار، فضاهایی هستند که همه شهروندان باید با آرامش و به راحتی امکان استفاده از آن‌ها را داشته باشند، گفت: بر این اساس، اقشار مختلف جامعه از سالمندان تا مادرانی که به همراه نوزادان و کودکانشان به این مراکز مراجعه می‌کنند، جزو مشتریان میادین میوه و تره بار هستند.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد با تاکید بر اینکه یکی از اقشار مهمی که در زمینه استفاده از فضاهای عمومی کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند، معلولان و جانبازان عزیز هستند، افزود: یکی از اهدافمان در سازمان مدیریت میادین، امکان حضور و تردد ایمن و راحت این عزیزان در میادین و بازارهای میوه و تره بار است.

وی با اشاره به اینکه به این منظور، سال گذشته بالغ بر ۶۰ بازار میوه و تره بار برای توان‌یابان مناسب‌سازی شده و مناسب‌سازی ۳۰ بازار دیگر را نیز برای امسال در دستور کار داریم، اظهار کرد: در بازارهای مناسب‌سازی شده، امکاناتی همچون رمپ‌های ورود و خروج، سرویس بهداشتی ویژه معلولان و فضاهای ویژه پارک خودرو برای این عزیزان پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر اینکه علاوه بر مناسب‌‌سازی بازارهای موجود میوه و تره بار برای جانبازان و معلولان عزیز، هر بازار جدیدی که در تهران ساخته می‌شود، برای این عزیزان مناسب‌سازی خواهد شد، خاطرنشان کرد: به این منظور، تمامی ۲۶ بازار جدید میوه و تره بار که ساخت آنها در سال جاری در دستور کار قرار گرفته است، برای توان‌یابان مناسب‌سازی خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا