مدیریت شهری

نامگذاری خیابانی در تهران به نام شیخ نمر در انتظار تصویب فرمانداری

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین پرویز سروری  افزود: در صورتی که پاسخ فرمانداری به این تغییر نام مثبت باشد کمتر از یک ماه آینده این تغییر نام‌گذاری صورت و خیابانی به نام آیت‌الله شیخ نمر در تهران نامگذاری می‌شود اما اگر فرمانداری موافقت نکند باید در شورا دوباره موضوع بررسی شود.

وی با اشاره به اینکه طبیعی است که شورا هر خواسته‌ای که در دل مردم است و اگر به جا باشد آن را اجرا کند، گفت: عربستان جنایت کرد که یک مجتهد مظلوم را که تنها به دلیل اعتراض به ظلم‌های عربستان حرف زده را گردن می‌زنند.

سروری افزود: حرکت مردم خودجوش بوده و ما باید به مطالبات مردم پاسخ دهیم. این خواسته انقلابی مردم است که این نام تغییر کند.

وی افزود: بر اساس عرف باید برای نامگذاری خیابان‌ها باید از وزارت خارجه نیز نظراتی دریافت شود ما هم فعلاً دو فوریت طرح را تصویب کرده‌ایم و باید مراحل قانونی طی شود.

به گفته سروری، چیزی که روشن است این است که مردم نسبت به این جنایت غیر قابل گذشت عربستان معترض هستند و مسئولان باید نسبت به این جنایت واکنش نشان دهند.

رئیس هیأت نظارت شورای شهر با بیان اینکه عربستان در منطقه در مقابل ایران صاحب وزن نیست، گفت: تنها به پشتوانه ارباب آمریکایی‌اش این اظهارات را به زبان می‌آورد.

وی افزود: دولت و وزارت خارجه در مورد مواضع بسیار بی‌ادبانه عربستان سعودی و وزیر خارجه هتاک آن موضع نشان دهد.

سروری با تأکید بر اینکه به صورت نمادین نام خیابان بوستان تغییر کرد، گفت: اما کارهای قانونی این تغییر نام در حال انجام است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا