کریمی قصد مربیگری در پرسپولیس را ندارد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین حضور علی کریمی در تمرین روز گذشته پرسپولیس را می‌توان اتفاق ویژه تمرینات این تیم در دوران تعطیلی لیگ برتر دانست چرا که بعد از مدت‌ها تمرین پرسپولیس با حضور خبرنگاران و عکاسان بسیار زیادی برگزار شد و همه این موارد نشان می‌دهد که کریمی هنوز هم جزو محبوب‌ترین‌های فوتبال ماست و شاید همین محبوبیت بسیار زیاد هر کادر فنی‌ای را وسوسه کند. از حضور چنین فرد محبوبی در تیم فنی‌اش استفاده کند. و البته به غیر از محبوبیت باید به این واقعیت رسید که وقتی حضور علی کریمی در تمرین پرسپولیس این همه نگاه را به سمت خود می کشد نشان می دهد که کریمی آدم مهمی در فوتبال ایران است و نمی توان به راحتی از نام او گذشت.

 در همین رابطه شاید بتوان حق را به رسانه‌هایی داد که حضور کریمی در تمرین دیروز پرسپولیس را مرتبط با بازگشت او به این تیم اما این بار در قامت مربی ربط می‌دهند. کریمی همان فردی است که درست چند روز مانده به حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا بی‌اطلاع قبلی اردوی تیم ملی را ترک می‌کند و تجربه مربی شدن در این بازی‌ها را از دست می‌دهد اما حالا صحبت از حضور او در کادر فنی پرسپولیس بیش از هر زمان دیگری شنیده می‌شود آن هم در حالی که سرخ‌پوشان بیش از هر زمان دیگری نیازمند حمایت هواداران‌شان هستند.

 

حمید درخشان سرمربی پرسپولیس هم بدش نمی‌آید که از علی کریمی و محبوبیت او استفاده کند و به همین دلیل است که روز گذشته جلسه‌‌ای نزدیک به یک ساعت با وی برای حضورش در پرسپولیس برگزار کرد. درخشان در این جلسه از کریمی خواسته که اگر شرایط آن را دارد به کمک پرسپولیس بیاید. این پیشنهاد البته با استقبال کریمی مواجه شده اما او عنوان کرده که قصد مربیگری در پرسپولیس را ندارد اما برای کمک به این تیم اگر بتواند کاری انجام دهد دریغ نخواهد کرد. کریمی به درخشان گفته که باز هم در تمرینات پرسپولیس شرکت می‌کند تا با این کار از نظر روحی وضعیت سرخ‌پوشان را بالا ببرد.

درخشان البته روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران عنوان کرد که از کریمی در هر پستی که خود او بخواهد استفاده خواهد کرد اما به نظر نمی‌رسد علی کریمی قصد عضویت در کادر فنی پرسپولیس را داشته باشد و با این شرایط پروژه حضور در پرسپولیس فعلا مسکوت خواهد ماند اما باید دید در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا