مدیریت شهری

نادمی در بازدید از پروژه های عمرانی سازمان بازنشستگی: تکمیل پروژهای اقتصادی موجب افزایش ارائه خدمات مطلوب به بازنشستگان شهرداری تهران می شود

به گزارش شوراآنلاین، سیدمهدی نادمی مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران ضمن بازدید از دو پروژه اقتصادی و تجاری این سازمان از نزدیک درجریان روند پیشرفت و جزئیات این دو مجموعه قرار گرفت.

وی ضمن بازدید میدانی از روند بهسازی مجموعه گلدیس اظهار امیدواری کرد که ‌با بهره گیری بهینه از امکانات موجود و نیز تلاش کادر اجرایی، تکمیل پروژه را سرعت بیشتری ببخشیم و گفت: نگاه کارشناسی همراه با دقت وسرعت می تواند موجب افزایش بهره وری شود که نتیجه آن حرکت به سمت منابع پایدار درآمدی خواهد بود.

نادمی افزود: بهره وری و تعریف پروژه های اقتصادی سبب ارائه خدمات مطلوب به بازنشستگان شهرداری می شود، زیرا بهره برداری و تکمیل پروژه های عمرانی موجب دستیابی به منابع پایدار درآمدی می شود.

وی در بازدید از پروژه یزدان پناه، ضمن قدردانی از تلاشهای بی وقفه همکاران و صدور دستورات لازم برای تسریع در اجرای پروژه ها افزود: سازمان بازنشستگی با تمام توان فعالیتهای عمرانی خود را پیش می برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا