مدیریت شهری

فضاهای بدون استفاده کارخانجات به فضای سبز تبدیل می‌شود

شهردار منطقه۸ در راستای تعامل فی مابین شهرداری با کارخانجات و شرکت‌های بزرگ منطقه، از کارخانه ماشین‌سازی پارس بازدید کرد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸، مهناز استقامتی شهردار این منطقه با تاکید بر اهمیت توسعه فضای سبز در منطقه و مسئولیت‌های اجتماعی صنایع گفت: اهمیت فضاهای سبز شهری به آن حد است که امروزه وجود این کاربری به عنوان یکی از شاخص‌های توسعه‌یافتگی جوامع به حساب می‌آید. هماهنطور که می‌دانید شواهد زیادی نشان می‌دهند که دسترسی به فضاهای سبز فواید بسیاری در سلامت افراد جامعه دارد؛ به همین سبب مدیریت شهری این منطقه در تلاش است که در این زمینه برای شهروندان دسترسی به این فضاها را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه توسعه فضای سبز شهری علاوه بر اهمیتی که در بهبود سیما و منظر شهری دارد در وضعیت اقلیم شهر نیز بسیار مؤثر است، افزود: در نظر داریم تمام فضاهای بدون استفاده کارخانجات را با همکاری مدیران آن‌ها به فضای سبز تبدیل کنیم که هم کارکنان آنها از آن بهره‌مند شوند و هم گامی موثر در برای توسعه فضای سبز منطقه‌مان برداریم.

کارخانه ماشین‌سازی پارس از شرکت‌های زیر مجموعه شستا واقع در خیابان دماوند با ۱۵هزار متر مربع و ۶۵ سال قدمت از مجموعه‌های بزرگ مستقر در منطقه۸ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا