مدیریت شهری

ارتقاء و پیشرفت منطقه ۱۹ در ارزیابی عملکرد یکساله مناطق ۲۲ گانه

شهردار منطقه ۱۹ با اشاره به کسب سطح چشمگیری از پیشرفت در ارزیابی های یکساله عملکرد منطقه، بر ارتقاء رضایت شهروندان بعنوان ملاک ارائه خدمات و عملکرد مجموعه این شهرداری تأکید کرد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار منطقه در نشست فصلی با معاونین و مدیران شهرداری این منطقه گفت: طی ارزیابی عملکرد منطقه ۱۹ در سال ۹۸ برای بررسی نقاط ضعف و قوت، این منطقه توانست با عزم عمومی و تلاش همه همکاران مجموعه به سطح قابل توجهی از پیشرفت در ارائه خدمات به شهروندان در حوزه های مختلف دست یابد و برهمین اساس نیز نیاز است تا ضمن استمرار خدمات در مسیر توسعه منطقه، ارزیابی سال گذشته را ملاک قضاوت و پیشرفت فعالیت ها در سال جاری قرار دهیم.

به گفته او براساس ارزیابی انجام شده طی یکسال گذشته، این منطقه در تعداد قابل توجهی از شاخص ها به سطوح مطلوب و خیلی مطلوب دست یافته است.

توکلی با بیان اینکه در برخی از حوزه ها نیاز به تلاش بیشتر برای کسب رتبه مطلوب هستیم خواستار تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف در شاخص های مورد ارزیابی شد.

براساس این گزارش در نشست فصلی با معاونین و مدیران منطقه ۱۹ نتایج ارزیابی یکساله عملکرد شهرداری این منطقه در حوزه های مأموریتی مالی و اقتصاد شهری، منابع انسانی، برنامه ریزی و توسعه شهری، فنی وعمرانی، حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و محیط زیست، اجتماعی و فرهنگی، ۱۸۸۸ و ۱۳۷ و نیز سایر حوزه ها تشریح و شهردار منطقه از حوزه هایی که موفق به کسب رتبه مطلوب و بسیار مطلوب در عملکرد یکساله خود شدند قدردانی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا