شورای شهرصفحه اصلی

واکنش مجید فراهانی به تخلف ملک نهاد ریاست جمهوری

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران نسبت به برخی تخلفات ساختمانی نهادهای قدرت واکنش نشان داد.

به گزارش شوراآنلاین، مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران طی تذکری در صحن علنی شورای شهر گفت: اخباری در خصوص تخلف پیمانکاران ملک نهاد ریاست جمهوری در مورد ساخت و ساز در منطقه یک و محله جماران بحث برانگیز شد که خوشبختانه با پیگیری شهرداری و نمایندگان شورا تخلف موجود در ملک حاضر قلع و قمع و بدین ترتیب از احداث طبقه اضافی جلوگیری شد.

وی افزود: این امر نشان از جدیت مدیریت شهری و تاکید بر قانون مداری است که جای تقدیر دارد.

فراهانی با اشاره به برخی حرکت های فراقانونی ادامه داد: چرا باید مجلس شورای اسلامی که نهاد قانون گرایی است با تصاحب خیابان مردم که بیش از صد سال خیابان است حقوق شهروندی را زیر پا بگذارد.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران ضمن انتقاد از سایر ارگان ها در خصوص تخلفات ساختمانی بیان کرد: چرا بنیاد مستضعفان بدون آنکه کسی مزاحمش شود بدون پروانه ساختمانی و تامین پارکینگ به ساخت پلاسکو می پردازد و به کار خود ادامه دهد.

وی افزود: چگونه است اگر شهروندی ضعیف تخلفی کوچک در ساختمان محقر خود انجام دهد مدیریت شهری با جدیت به قلع و قمع می پردازد اما نهادهای قدرت با سو استفاده از قدرتشان به خود اجازه تخلف و حرکت های فرا قانون می دهند.

فراهانی تصریح کرد: بیاموزیم که قانون ارجحیت دارد و حاکمان و نهادهای قدرت قانون را محترم بشمارند تا مردم هم قانون را محترم بشمارند.

عضو شورای شهر تهران خطاب به شهردار تهران گفت: از مدیریت شهری می خواهم هر گونه تخلف از قانون و ضوابط قانونی خصوصا از سوی نهادها را با جدیت پیگیری کند و بر حسب مورد گزارش لازم را به اطلاع مردم برسانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا