مدیریت شهری

رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک همچنان در ناوگان عمومی شهر مورد تاکید است

مدیر روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: در شرایطی که توصیه می شود در جمع های چند نفره نیز از ماسک استفاده شود، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک همچنان در ناوگان عمومی شهر مورد تاکید است.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران؛ «علی عالی» با تاکید بر مصوبه ستاد ملی مقابله کرونا گفت: استفاده از ماسک در ناوگان عمومی شهر به ویژه مترو و اتوبوس الزامی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در ۱۲۷ ایستگاه مترو پایتخت بستر و شرایط تهیه ماسک در تمام ساعت فعالیت های مترو فراهم است ادامه داد: از زمان اجباری شدن استفاده از ماسک در ناوگان عمومی پایتخت ( از اول اردیبهشت ماه) ۱میلیون و ۹۰۲ هزار ماسک در ایستگاه های مترو توزیع شده است .

مدیر روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان بر ضرورت استفاده شهروندان از ماسک در اماکن عمومی به ویژه ناوگان عمومی شهر تاکید کرد و از شهروندان خواست به منظور حفظ سلامتی خود و سایر شهروندان و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در هنگام جابه جایی با مترو، اتوبوس و حتی تاکسی حتما از ماسک استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا