اجتماعی و فرهنگی

سخنگوی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی سیما سادات لاری را با حفظ سمت و پست سازمانی به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت منصوب کرد.

پیش‌نویس خودکار

به گزارش شوراآنلاین، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی سیما سادات لاری را با حفظ سمت و پست سازمانی به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

سرکار خانم سیما سادات لاری

معاون محترم فرهنگی و دانشجویی

با توجه به سوابق ارزنده اجرائی و حسن سلوک با دستگاههای اجرائی مرتبط با حفظ سمت و پست سازمانی، امور سخنگوئی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سرکارعالی محول می شود.

امید است با امانتداری، دقت و پرهیز از هرگونه سیاسی کاری و تمرکز بر جنبه های فنی و تخصصی این وزارتخانه در انجام امور محوله موید باشید.

از آنجا که هرگونه اظهارنظر سخنگو، دیدگاه رسمی دستگاه و وزیر مربوطه تلقی می شود لذا قبل از طرح موارد در رسانه ها و شبکه های اجتماعی ضروریست هم آهنگی لازم با اینجانب به عمل آید. لازم به ذکر است قبلاً هیچکدام از همکاران به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب نشده اند و جناب آقای دکتر جهانپور به عنوان رییس محترم مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی در طول مدیریت بیماری کرونا از طرف روابط عمومی خبررسانی بیماری کرونا را به عهده داشته اند که از زحمات صادقانه و برادرانه  ایشان  قدردانی می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا