شورای شهر

مسجدجامعی: شهر مال مردم است و باید در تصمیم گیری‌ها نقش داشته باشند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهر برای مردم است و طبیعی است که خود مردم باید در تصمیم گیری های مربوط به اجرای پروژه ها نقش داشته باشند.

به گزارش شوراآنلاین، احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: قرار بود برای محلات و مناطق شوراهایی تشکیل شود و بعد عصاره آنها به شورای شهر تبدیل شود اما این ساختار عوض شد و اول شورای شهر تشکیل شد.

وی ادامه داد: اما از آنجایی که نمی توان مردم را از صحنه تصمیم گیری ها حذف کرد تصمیم ثانویه ای گرفته شد و به همین دلیل شورایاری ها تشکیل شدند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: از سالهای بسیاری قبل سرخه حصار منطقه ای حفاظت شده بوده است و همه شهرداران در طول سالها برای حفاظت آن تلاش کرده اند.

مسجد جامعی افزود: در شورای پنجم یک نگاه متفاوتی بوجود آمد و آن هم افزایش جایگاه شورایاری ها در تصمیم سازی شورای شهر بوده است.

وی ادامه داد: دو یا سه سند وجود دارد که بررسی آنها در شورای شهر نصفه کاره مانده است که اولین آنها بحث الزام همکاری مدیریت شهری با شورایاران محلات است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما یک سری پروژه های زودبازده در نظر گرفته بودیم برای محلات اما این موضوع هم سرانجام خوبی تا امروز نداشته است.

مسجد جامعی ادامه داد: شهر مال مردم است و باید به خود مردم داده شود و خودشان برای آن تصمیم بگیرند که راهکارش هم این است که در تنظیم اولویت‌های کاری محلات نقش داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا