مدیریت شهری

اکران طرح‌های فرهنگی سالروز ارتحال حضرت امام(ره)در سطح شهر تهران

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: برای مراسم ارتحال امام(ره) بالغ بر ۱۵۰ اثر و ۱۵۰ طرح و جمله طراحی شد که در نهایت از این میان،۴۶ اثر انتخاب و در سطح شهر اکران شد.شهروندان امسال ۴۶ تصویر و ۴۶ جمله متفاوت از حضرت امام خمینی (ره) را در سطح شهر مشاهده خواهند کرد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ برزین ضرغامی با اشاره به فرارسیدن سی و یکمین سالگرد ارتحال امام راحل،گفت: همزمان با ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) طرحهای فرهنگی در سطح شهر تهران اکران می شود.

وی افزود: این طرح ها برگرفته از فرمایشات حضرت امام و وصیت نامه الهی و سیاسی ایشان تهیه و تدوین شده است و سعی شده از جملاتی که برگرفته از مسائل روز جامعه و از دغدغه شهروندان است در این طرح ها استفاده شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران تصریح کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سخنرانی‌های اخیر و تاکیدات ایشان به بحث رسیدگی و حمایت از محرومان و موضوعات روز،از کلماتی که کاربردی‌تر باشند در طرح ها استفاده شده است.

ضرغامی ادامه داد: تعهد، تعاون، رفاه‌ اجتماعی، رسیدگی به محرومان و افراد نیازمند جامعه در قالب طرح‌ها گنجانده شده است.از جمله موارد دیگری که در این موازین و عبارات شهروندان شاهد آن هستند فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص امام راحل و شخصیت ایشان است.

وی با اشاره به تقارن سالروز رحلت امام (ره) با سالروز قیام ۱۵ خرداد، گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری و امام خمینی (رحمت الله علیه) در مورد این اتفاق هم در سطح شهر اکران شده است. گفتنی است اکران‌های فرهنگی سازمان زیباسازی شهر تهران در سال ۱۳۹۹ و سی یکمین سالروز ارتحال امام با شعار” امام _انقلاب” اکران شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران یادآور شد: طرح های مراسم ارتحال امام بالغ بر ۱۵۰ اثر و ۱۵۰ طرح و جمله بود که از این میان ۴۶ اثر انتخاب شده و در سطح شهر اکران می شود. شهروندان امسال ۴۶ تصویر و ۴۶ جمله متفاوت از امام راحل در سطح شهر مشاهده خواهند کرد.

ضرغامی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری فرموده اند که بزرگداشت امام (ره) برای همه ما جنبه اعتقادی، ایمانی، عاطفی و انقلابی دارد، گفت: امیدوارم با طرح هایی که در سطح شهر اکران می شود بتوانیم وفاداری خود را به امام راحل ثابت کنیم و شاهد تاثیر مثبت آن در سطح شهر باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا