شورای شهر

خط و نشان عضو شورای شهر برای شهردار تهران/ علیخانی: روال همین طور باشد حناچی را استیضاح می کنیم

عضو شورای اسلامی شهر تهران در تذکری پیش از دستور برای شهردار تهران خط و نشان کشید و گفت: اگر روال همین طور ادامه یابد حناچی را استیضاح می کنیم.

به گزارش شوراآنلاین، محمد علیخانی عضو شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در تذکری پیش از دستور گفت: پیش از این از آقای هاشمی خواسته بودم که تذکرات شورا باید توسط شهرداری تهران مورد بررسی قرار گیرد آن هم توسط یک مرجع بی طرف.

وی افزود: این روال اجرا نمی شود و تذکرات ما به خود فرد متخلف داده می شود و آن متخلف خودش جواب می دهد و اشتباه دوم این است که همان فرد متخلف به عضو شورای شهر تهران پاسخ می دهد.

علیخانی ادامه داد: نباید شورا را ذلیل کرد و نباید شورا را تخفیف داد اگر اینگونه باشد ما شهردار را استیضاح خواهیم کرد. زیرا امروز شهردار کار را رها کرده است و مشخص نیست اولویت های شورا چرا اجرا نمی شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: ما برای شهرداری تهران اولویت ساماندهی پایانه شرق را تعیین کردیم اما بیش از ۴ ماه از آن زمان گذشته و هیچ اتفاقی برای ساماندهی نیافتاده است.

وی افزود: زیرگذر گیشا هنوز کامل نشده است و اگر وارد شویم به موضوع مصالح و سازه این زیرگذر شاید هزاران ایراد از داخل آن به دست بیاید.

علیخانی گفت: ما چقدر تذکر دادیم که باید مشکل میدان امام حسین و خیابان هفده شهریور برطرف شود اما هیچ اتفاقی نیافتاده است و گویا قرار نیست اولویت های شورا مد نظر شهردار تهران قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: مگر این مدیریت شهری و شهرداری چقدر فرصت دارند که بخواهند این کارهای اولویت دار را انجام بدهند.

منبع:فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا