مدیریت شهری

گشایش ترافیکی زیرگذر تقاطع بزرگراه آزادگان با بزرگراه شهید نجفی رستگار

زیرگذر تقاطع بزرگراه آزادگان با بزرگراه شهید نجفی رستگار برای تردد خودروها گشایش یافت.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، همزمان با بازدید میدانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از فاز دوم پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار، زیرگذر تقاطع بزرگراه آزادگان با بزرگراه شهید نجفی رستگار برای تردد خودروها گشوده شد.

مهندس صفا صبوری دیلمی با بیان آنکه بهره برداری از زیرگذر تقاطع آزادگان- شهید نجفی رستگار، جریان تردد خودروها در مسیر غرب به شرق این تقاطع را به طور کامل با طرح مصوب پروژه منطبق می سازد، افزود: این گشایش ترافیکی، شرایط انحراف ترافیک و تکمیل سایر بخش های تقاطع از جمله مسیر دسترسی جنوب به غرب را فراهم خواهد ساخت.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، زیرگذر تقاطع بزرگراه آزادگان با بزرگراه شهید نجفی رستگار به طول تقریبی ۱.۶ کیلومتر و در ۴ لین به موازات تندروی جنوبی بزرگراه آزادگان احداث شده است و یک ایستگاه پمپاژ آب وظیفه جلوگیری از تجمع آب های سطحی در مسیر زیرگذر طی فصول پربارش سال را بر عهده دارد.

گفتنی است معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در ادامه بازدید میدانی از پروژه های اولویت دار عمرانی، از بخش های مختلف پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی نیز بازدید و پیشرفت عملیات اجرایی در فاز نخست این پروژه (حدفاصل بزرگراه آزادگان تا تقاطع میدان جانبازان) را ارزیابی کرد. جمعی از مدیران ارشد معاونت فنی و عمرانی، مهندس صبوری را در این بازدید همراهی کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا