شورای شهرصفحه اصلی

جلسه اعضای شورای شهر تهران با منتخبان مجلس یازدهم شورای اسلامی

هاشمی از برگزاری جلسه مشترک بین اعضای شورای شهر تهران و منتخبان مجلس یازدهم شورای اسلامی جهت بیان مشکلات شهر تهران خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در تشریح مصوبات امروز (یکشنبه ۱۱ خرداد ماه) شورای شهر تهران گفت: ما در شورای شهر یک فوریت لایحه اختیارات کمیسیون مناطق را به تصویب رساندیم و امروز در صحن شورای شهر تهران به بررسی جزئیات و مواد آن پرداختیم.

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر این نکته که لایحه تعیین حدود اختیارات مناطق از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: پس از تصویب کلیات لایحه جزئیات و مواد آن در صحن شورای شهر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و اعضای شورای شهر برخی اصلاحات بر روی آن انجام دادند.

هاشمی با اشاره به ریاست قالیباف در مجلس یازدهم شورای اسلامی گفت: همان گونه که می‌دانیم قالیباف سابقه طولانی و ۱۲ ساله در مدیریت شهر تهران دارد و از این رو با مسائل و مشکلات شهر آگاه است.

او بیان کرد: امیدواریم با تعامل بین دستگاهی با مجلس یازدهم‌شورای اسلامی و رئیس جدید این نهاد بسیاری از مشکلات شهری تهران مانند بافت فرسوده حل شود.

رئیس شورای شهر تهران افزود: ما در شورای شهر تهران این برنامه را داریم که جلسه‌ای با منتخبان مجلس یازدهم شورای اسلامی و ۳۰ نماینده منتخب تهران داشته باشیم و مسائل و مشکلات را با آن‌ها در میان بگذاریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا