شورای شهر

تعدیل کارگران هتل شهر صدای شورای شهری‌ها را درآورد/حبیب زاده:حناچی باید به این مشکل رسیدگی کند

عضو شورای شهر تهران با اشاره به تعدیل کارگران هتل شهر و مشکلات پیش آمده به دلیل این موضوع گفت: حناچی باید به این مشکل رسیدگی کند.

به گزارش شوراآنلاین، افشین حبیب‌زاده عضو شورای شهر تهران در دویست و شانزدهمین جلسه شورای شهر تهران،‌در تذکری به شهردار، اظهار داشت: مدیریت مجموعه هتل‌شهر مبادرت به انعقاد قرارداد ماهانه با پرسنل شاغل در هتل کرده که این امر موجب سلب آرامش و امنیت شغلی کارکنان شده است.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: از پاییز سال گذشته میزان دریافتی پرسنل نسبت به ۶ ماهه اول سال، کاهش محسوسی داشته و برخی از کارگران هتل شهر که سوابق حضورشان در این مجموعه۵  تا ۱۸ سال است به دلیل کاهش دریافتی با مشکلات مواجه شدند.

حبیب‌زاده گفت: کارگران ‌به منظور آگاهی از چرایی این اتفاق در دفتر شرکت عمران تهاتر شهر به عنوان بهره‌بردار هتل شهر، حاضر و نسبت به این روند اعتراض می‌کنند. که از آن زمان به مرور برخی از پرسنل تعدیل شده‌اند.

وی افزود: با شیوع ویروس کرونا در اسفند سال گذشته، تعطیلی بسیاری از مشاغل به ویژه در حوزه گردشگری و هتل‌ها به وقوع پیوسته و در این شرایط موج جدیدی از تعدیل‌ها نیز صورت گرفته است.

رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران گفت: هر چند مدیران شرکت عمران تهاتر شهر مازاد بودن نیروها در هتل‌شهر و زیان ده بودن این مجموعه را دلیل این تعدیل مطرح می‌کنند اما بررسی‌ها نشان می‌دهد در همین مدت افراد جدیدی در هتل مشغول فعالیت شده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا