ورزشی

گل‌محمدی: برخی باشگاه‌ها زرنگ بازی در می‌آورند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر می کنم بعضی مدیران و باشگاه ها می خواهند زرنگ بازی در بیاورند.

به گزارش شوراآنلاین، یحیی گل‌محمدی پس از نشست امروز با مهدی رسول‌پناه اظهارداشت: ما تقریبا هفتگی با رسول‌پناه جلسه می‌گذاریم و امروز جلسه کوتاهی داشتیم. صحبت‌های امروز حول محور وضعیت بازیکنان و شرایط تیم بود، همچنین امکاناتی که برای زمین تمرین نیاز داریم صحبت کردیم و سعی می‌کنیم هر هفته این جلسات را داشته باشیم.

وی در خصوص وضعیت استوکس عنوان کرد: وضعیت او مبهم است و باید در تمرینات حاضر می‌شد که نیامده است. کار او پیچیده است و بخش حقوقی به دنبال پیگیری کارهای این بازیکن است.

سرمربی سرخپوشان در خصوص اینکه برخی معتقدند که پرسپولیس در حال حمایت ویژه برای دراختیار داشتن پروتکل های بهداشتی است، تصریح کرد: منظور شما را از حمایت ویژه نمی‌فهمم، بیشتر بحث مدیریت امکانات است، چون این پروتکل های بهداشتی هزینه آن‌چنانی ندارد و اگر بخواهیم هر هفته در دوران تمرین و مسابقه تست کرونا بگیریم، درنهایت ماهی سه الی چهار میلیون تومان هزینه می‌شود و قاعدتا همه مربیان و بازیکنان حاضر هستند از قراردادشان کسر شود اما این تست‌ها گرفته شود. به تازگی شنیده‌ام که می‌گویند هزینه تست زیاد است، اما به نظر من بیشتر به سمت این حرکت می‌کنند که برای ادامه لیگ هزینه نکنند و به خاطر همین، این سؤال را می‌پرسم که آنهایی که دوست دارند لیگ تعطیل شود آیا حاضرند قرارداد بازیکنان را بدهند؟ کرونا خیلی زود ریشه کن بشود، ۶ ، ۷ ماه طول می کشد. آیا حاضرند تا نیم فصل سال بعد پول بازیکنانشان را بدهند؟! مسلما این کار را نمی کنند. در هر صورت فکر می کنم بعضی مدیران و باشگاه ها می خواهند زرنگ بازی در بیاورند.

وی افزود: من فکر می‌کنم برخی از مدیران و باشگاه ها قصد دارند زرنگ‌بازی دربیاورند و متأسفانه برخی از بازیکنان و مربیان هم به پیرو این صحبت‌ها مصاحبه می‌کنند، اما تنها کسانی که در این اتفاق ضرر می‌کنند، اول بازیکنان بعد مربیان و سپس بقیه عوامل فوتبال هستند. اگر قرار است فوتبال تعطیل شود، تنها شغلی که در این مملکت تعطیل می‌شود فوتبال است و فکر نمی‌کنم درست باشد. همه مشاغل تا جایی که می‌دانم باز شده است. حمل و نقل عمومی، هواپیما و اداره‌جات مشغول به کار هستند. مطمئنا در همه جا ریسک زیاد است و فکر نمی‌کنم بحث به آنجا کشیده شود. چیزی که مهم است امکانات و وسایل بهداشتی و پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

سرمربی پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت بشار رسن و اوساگونا خاطرنشان کرد: بشار رسن قرار است تا شنبه و یکشنبه هفته آینده به تهران برسد. صحبت کردیم تا بحث‌های مالی او هم حل شود. متاسفانه برای اوساگونا پروازی از نیجریه وجود ندارد و در این مورد فقط باید منتظر ماند تا مشکلش حل شود.

وی در واکنش به این سوال که آیا بهتر نبود یک آزمایشگاه را برای تست کرونا انتخاب می‌کردند، گفت: فدراسیون باید خیلی قوی ظاهر می‌شد و سر تصمیمات خود می‌ماند. برخی دنبال این هستند که ماهیت لیگ و فوتبال را خراب کنند و دانسته یا ندانسته دارند به فوتبال کشورمان ضربه می‌زنند. فکر نمی‌کنم در مراکز بهداشتی کیت‌های تقلبی وجود داشته باشد و وزارت بهداشت در مورد آزمایشگاه‌ها و اعتبارشان بهتر می‌تواند صحبت کند.

وی درباره اینکه ظاهرا عده‌ای نمی‌خواهند پرسپولیس برای بار چهارم قهرمان شود، همچنین رز گذشته فرهاد مجیدی در نامه‌ای به باشگاه استقلال خواستار این شده که از سازمان لیگ بابت نگرفتن کرونا در صورت شروع بازی‌ها تضمین بگیرند، گفت: آیا کسی هست که بتواند تضمین دهد کرونا تا دو سه ماه آینده می‌رود؟ و آیا کسی می تواند تضمین دهد کسی کرونا نگیرد؟ چیزی که مهم است رعایت پروتکل بهداشتی است تا مشکلات به حداقل برسد. اکثر شغل‌هایی که اجازه به کارکرده‌اند، ریسک بالایی دارند و ممکن است برای همه این اتفاق بیفتد و فوتبال هم در کنار این شغل‌های پرریسک قرار دارد.

گل‌محمدی اضافه کرد: با این حال نمی‌توانیم فوتبال را تعطیل کنیم به خاطر ترس از کرونا. در این شرایط باید با این ویروس کنار بیاییم. در اکثر نقاط جهان فدراسیون‌ها تاریخ مجدد بازی‌های خود را اعلام کردند و به این نتیجه رسیدند که بازی‌ها ادامه پیدا کند.

وی در خصوص بازی دوستانه با نیروی زمینی گفت: اعضای تیم نیروی زمینی امروز تست کرونا دادند و تا آخر امشب جوابش مشخص می‌شود. قرار شده آنها با پزشک پرسپولیس در تماس باشند و اگر مشکلی پیش نیاید، فردا بازی دوستانه را برگزار می‌کنیم.

گل محمدی در خصوص لیست ورودی و مازاد پرسپولیس برای فصل آینده گفت: هنوز خیلی زود است بخواهیم در مورد این موضوع صحبت کنیم و به امید خدا در پایان مسابقات در این باره تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وی در مورد اینکه خیلی‌ها پرسپولیس را قهرمان تمام شده این دوره از رقابت‌ها می‌دانند، گفت: ما هنوز کار زیاد داریم و اصلا چیزی مشخص نیست. ما ۹ فینال در پیش داریم، چون در ادامه مسابقات با تیم‌هایی بازی داریم که یا برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند یا برای نیفتادن.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا