ورزشی

رسانه ایتالیایی: چالش جدید سردار ناپولی است

رسانه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت گزارشی از سردار آزمون منتشر کرده و از ناپولی به عنوان چالش جدید مهاجم ایرانی نام برده است.

به گزارش شوراآنلاین، سایت کوریره دلو اسپورت ایتالیا در گزارشی صحبت‌های اخیر سردار آزمون را بازتاب داده است و تلویحا نتیجه گیری کرده است که مهاجم ایرانی قصد حضور در ناپولی ایتالیا را دارد.

این رسانه نوشت: آزمون که به عنوان پادشاه فوتبال ایران شناخته می‌شود در حال حاضر در سرزمین تزارها و تیم زنیت بازی می‌کند؛ اما علاقه باشگاه ناپولی به جذب این مهاجم همه جا بازتاب داشته است.

وی اخیرا در ایران مصاحبه‌ای داشته که به دنبال چالش جدیدی است، اما نمی‌تواند از حضور در تیم خاصی نام ببرد. اگر این آغاز راهی برای حضور او در ناپولی نیست، پس چه چیزی می‌تواند باشد؟

در ادامه این سایت ایتالیایی صحبت‌های آزمون را منتشر کرد. « من ۸ سال است که در روسیه بازی می‌کنم و فکر می‌کنم که تجربیات خوبی را در این کشور بدست آورده‌ام. من به دنبال چالشی جدیدی هستم و می‌خواهم حضور در تیم‌های دیگر را هم تجربه کنم. البته دو فصل دیگر با زنیت قرارداد دارم و به همین دلیل در حال حاضر نمی‌توانم صحبت بیشتری داشته باشم. اگر قرارباشد انتقالی صورت بگیرد باید دو باشگاه با یکدیگر تماس داشته باشند.

در ادامه کوریره دلو اسپورت اشاره داشته که آزمون در سال ۲۰۱۲ اولین قدم‌های خود را در فوتبال روسیه در تیم جوانان روبین کازان برداشت و در تیم اول از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ حضور داشت، پس از آن راهی روستوف شد و تا سال ۲۰۱۷ در این تیم به میدان رفت و سرانجام راهی زنیت سن پترزبورگ شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا