اجتماعی و فرهنگیصفحه اصلی

جامعه معلولین چشم انتظار وعده و وعیدها؛ سال تمام شد و خبری از اپلیکیشن ناشنوایان نیست!

/یادداشت سردبیر/

همزمان با برگزاری روز جهانی معلولین، وعده و وعیدهای زیادی به این جامعه عزیز و متاسفانه کم برخوردار داده شد که ظاهرا در حد همان وعده و وعید باقی مانده و خبری از عملی شدن آن ها نیست!

یکی از این وعده و وعیدها راه اندازی اپلیکیشن ویژه ناشنوایان بود که طبق اعلام مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران قرار بود تا پایان سال جاری در اختیار جامعه ناشنوایان قرار بگیرد تا ارتباط این گروه از شهروندان با سازمان های امدادی از جمله آتش نشانی را تسهیل کند. اما در حایلکه فقط ۱۰ روز تا پایان سال جاری باقی مانده، هیچ خبری از این اپلیکیشن نیست و به نظر همچنان در حد وعده و وعید به جامعه معلولین باقی مانده است.

قطع به یقین وقوع چنین اتفاقاتی و عدم اجرایی شدن وعده و وعیدهای اینچنینی به جامعه معلولین، حس اعتماد این گروه از شهروندان را به مدیریت شهری کمتر از قبل می کند و شعار شهر دسترس پذیر کمرنگ تر می شود.

انتظار می رود که زهرا نژادبهرام عضو شورای شهر تهران که تلاش و پیگیری جدی در خصوص وضعیت جامعه معلولین و حداقل امکانات و رفاهیات این گروه از شهروندان داشته، در این خصوص نیز بررسی و پیگیری های لازم را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا