شورای شهرصفحه اصلی

ساخت و ساز در پلاسکو باید تعطیل شود

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ساخت دوباره ساختمان پلاسکو بدون پروانه انجام گرفته است، گفت: ساخت و ساز در پلاسکو باید فعلا تعطیل شود.

به گزارش شوراآنلاین، ناهید خداکرمی در تذکری به شهردار تهران، در صحن شورای شهر درباره ساخت و ساز در ساختمان پلاسکو، اظهار داشت: این ساختمان برای احداث دوباره اصلا پروانه نداشته است و برایم جای تعجب دارد که چطور ساخت و ساز در پلاسکو با این حجم انجام گرفته و تعطیل نشده است بنابراین باید فعلا ساخت پلاسکو تا گرفتن پروانه تعطیل شود.

وی در ادامه به نقص‌های سایت شهرداری تهران اشاره کرد و گفت:‌این سایت باید معرف شهر تهران باشد ولی هیچ اطلاعاتی در مورد تهران اعم از جمعیت و آب و هوا در آن درج نشده است. از طرفی چشم انداز شهرداری تهران در این سایت قابل مشاهده نیست و چندین بار نیز در این زمینه تذکر شفاهی داده‌ایم.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد:‌ همچنین اطلاعات دموگرافیک وضعیت سلامت شهروندان در سایت شهرداری بارگذاری نشده است در صورتی که این مساله باید بر اساس بند ۳ ماده ۶۸ برنامه پنجساله سوم شهرداری که در سال ۹۷ تصویب شده است، انجام می‌گرفت.

خداکرمی خاطرنشان کرد: علیرغم یادآوری  تذکر کتبی تا کنون نسبت به انتشار اطلاعات دموگرافیک سلامت شهروندان اقدام نشده است و انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر اطلاعات مورد نظر در سایت شهرداری بارگذاری شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا