شورای شهرصفحه اصلی

محسن هاشمی: به حقوق شهر تجاوز می‌شود و شهرداری ساکت ایستاده است/چرا آقای حناچی در تصویب طرح توسعه مجلس منفعل عمل کردند؟

رئیس شورای شهر تهران گفت: خیابان را از مردم گرفتند و شهرداری وا داده است،‌ اکنون می‌خواهند دو خیابان دیگر را هم بگیرند و باز هم شهردار واداده است. عمدتا صدای ما از طریق شهردار باید رسانده و عملی شود که متاسفانه این اتفاق نیفتاده است.

به گزارش شوراآنلاین، محسن هاشمی  در جریان دویست و سیزدهمین جلسه شورای شهر تهران در پی تذکر محمد سالاری درخصوص تصویب طرح توسعه مجلس شورای اسلامی ضمن اعتراض به شهردار تهران گفت: موضوع مهمی در دستور شورای شهرسازی بود و شهرداری در آنجا بسیار خنثی عمل کرد. اولا شهردار از آن موضوع خبردار بودند،‌ اما در جلسه شرکت نکردند،‌ دوما شهردار منطقه بسیار ضعیف گزارش دادند و به هیچ وجه دفاع نکردند. از طرفی اصلا قبل از تشکیل این جلسه شهرداری  باید جلسه ویژه‌ای می گذاشت و مشورت انجام می‌گرفت. شهرداری در این جلسه بسیار خنثی حاضر شد.

هاشمی ضمن اشاره به تجاوز به حقوق شهر گفت: به همین صورت به حقوق شهر تجاوز می‌شود و متاسفانه شهرداری ساکت ایستاده و آقای حناچی هیچ موضع گیری نکردند و شاید خودشان هم از این موضوع راضی بودند، چرا که در غیر اینصورت در جلسه شرکت می‌کردند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: این را به عنوان تذکر به آقای حناچی بنویسید و بگویید چرا در این موضوع منفعل عمل کردند. بیشتر تقصیر مربوط به خود شهرداری است. خیابان را از مردم گرفتند و شهرداری وا داده است،‌ اکنون می‌خواهند دو خیابان دیگر را هم بگیرند و باز هم شهردار واداده است. عمدتا صدای ما از طریق شهردار باید رسانده و عملی شود که متاسفانه این اتفاق نیفتاده است.

هاشمی گفت: یک جلسه ویژه برگزار کنید و از آقای حناچی وگلپایگانی دعوت کنید تا توضیح دهند نظرشان نسبت به این طرح چیست و چراغ موضع گیری نمی‌کنند؟ چرا روزنامه همشهری راجع به آن هیچ موضوعی نمی‌نویسد؟ درست است که مساله امنیت مهم است، اما مقام معظم رهبری فرمودند باید قانونی عمل شود که متاسفانه این مسیر طی نمی‌شود.

منبع: ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا