اجتماعی و فرهنگی

سید مهدی نادمی خبرداد: پرداخت هدایای زنان سرپرست خانوار و جانبازان

سید مهدی نادمی مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران از واریز هدایای بانوان بازنشسته سرپرست خانوار،جانبازان،آزادگان وایثارگران از هفته جاری تا پایان شهریورماه خبرداد وافزود:در چهارنوبت برای چهار گروه ازعزیزان مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به عنوان هدیه پرداخت خواهد شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران،نادمی با اشاره به روند پرداخت هدایاگفت:برای بانوان بازنشسته سرپرست خانوار،جانبازان،آزادگان و ایثارگران درمناسبت های مختلف هدایایی پرداخت و به حساب آنها واریز خواهد شد.درنخستین نوبت و تا ساعتی دیگرهدیه ۵۰۰ هزار تومانی بانوان بازنشسته سرپرست خانوار به مناسبت میلاد حضرت امام حسن محتبی(ع) و ماه مبارک رمضان واریز و قابل برداشت خواهد بود.

مدیرعامل سازمان بازنشستگی با اشاره به پرداخت این هدایا گفت:علاوه بر بانوان سرپرست خانوار،برای جانبازان،آزادگان و ایثارگران عزیز نیز در سه نوبت به ترتیب در ماه های خردادماه و همزمان با سالروز فتح خرمشهر،مردادماه همزمان با سالروزبازگشت آزادگان عزیز به میهن اسلامی و در شهریورماه همزمان با هفته دفاع مقدس هدایایی واریز خواهد شد.

نادمی در پایان برپرداخت هدایا در موعد مقرر تاکید کرد و افزود:تلاش شده تا با برنامه ریزی و تامین منابع، هدایای مدنظر در موعد مقرر واریز و بدون تاخیر در دسترس عزیزان قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا