اجتماعی و فرهنگیصفحه اصلی

یک بام و دو هوای میادین تره بار شهرداری تهران؛ گم شدن آرامش شهروندان در سایه قیمت ها

اگرچه میادین میوه و تره بار شهرداری تهران به لحاظ کمی و کیفی در عرضه محصولات و بخصوص کاهش هزینه سبد خانوار، عملکرد قابل قبولی داشته و رضایت اکثریت شهروندان را جلب کرده است، اما متاسفانه همچنان از یک مشکل کهنه و قدیمی رنج می برد.

برای پی بردن به این مشکل ریشه دار و قدیمی که به پاشنه آشیل میادین میوه و تره بار تبدیل شده، کافی است به یکی از میادین این سازمان در سطح شهر تهران سر بزنید تا متوجه این واقعیت تلخ شوید که به لحاظ روانی، شرایط چندان مناسبی برای خرید مایحتاج خود از میادین میوه و تره بار ندارید!

از شوخی های نابجا و برخورد بد با مشتری گرفته تا ایجاد هیاهو و سر و صدای مزاحم برا معرفی محصول و جذب مشتری! چیزی شبیه به صدای مزاحم دادن زن های حراجی ها که مانع خرید راحت و آسان متقاضی می شود.

باید اعتراف کرد که متاسفانه در کنار رشد و پیشرفت ارائه خدمات کمی و کیفی به شهروندان، متاسفانه مباحث فرهنگی در میادین میوه و تره بار حرک آرام لاک پشتی داشته که همچنان مشکلات زیادی را برای شهروندان در پی دارد و روزی نیست که شاهد بگو مگوی مشتریان و غرفه داران نباشیم و باید گفت که آرامش شهروندان در سایه خرید با قیمت مناسب تر نسبت به سطح شهر، سلب می شود.

هرچند که رفتار برخی مشتریان نیز جای ایراد و اشکال دارد اما اصل مهم مشتری مداری و احترام به مشتری در بسیاری از برخوردهای غرفه داران و متصدیان غرفه کاملا فراموش شده است.

قطع به یقین خرید با آرامش و امنیت روانی که در فضایی آرام و به دور از هیاهوی کاذب شکل می گیرد، ضمن بالا بردن کیفیت خدمات ارائه شده، میزان رضایت مندی شهروندان از سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران را نیز افزایش خواهد داد.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن