شورای شهر

تذکر سالاری به شهردار و مدیرعامل مترو تهران:موضوع ماسک اجباری مسافران رها شده و رعایت نمی‌شود

عضو شورای شهر تهران با اشاره به استفاده نکردن مردم از ماسک در مترو به شهردار تهران تذکر داد.

به گزارش شوراآنلاین، محمد سالاری عضو شورای شهر تهران در در تذکر پیش از دستور خود که در جلسه علنی شورای شهر ایراد کرد در خصوص عدم استفاده مسافرین از ماسک در مترو گفت: الزام استفاده از ماسک در مترو طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا بوده که ظرف دو روز نخست گزارش‌های خوبی از رعایت این الزام در مترو تهران داشتیم.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: اما ظاهرا دوباره این موضوع رها شده و رعایت نمی‌شود.

او افزود: لذا تذکرم به شهردار تهران و مدیرعامل شرکت مترو است که این مصوبه به صورت کامل و جامع و با جدیت اجرایی شود.

سالاری با بیان اینکه تذکر دیگر من به معاون معماری و شهرداری تهران در خصوص عدم اجرای مصوبه شورای شهر تهران است اظهار کرد: در تاریخ اول مرداد ماه پارسال طرحی مبنی بر الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه فرآیند صدور پروانه‌های ساختمانی به تصویب رسیده بود و در آن که به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسیده است تاکید شده که با هدف اصلاح و بهبود فرآیند صدور پروانه، شهرداری مکلف است ظرف مدت دو ماه از تصویب این لایحه فرآیند صدور پروانه‌های ساختمانی را بر اساس کارشناسی که انجام می‌دهد و رویکرد‌های اعلام شده به شورای شهر تهران ارائه کند.

او خاطرنشان کرد: متاسفانه تا به امروز حدود ۹ ماه از تصویب این مصوبه سپری شده و در این مدت شاهد برخورد‌های مختلف از سوی معاونت شهرسازی و معماری در مناطق ۲۲ گانه تهران هستیم که متاسفانه بدون هماهنگی با کمیسیون شهرسازی شورا انجام شده است.

او در پایان گفت: لذا از شهرداری تهران تقاضا می‌کنم نسبت به اجرای این مصوبه و ارائه لایحه اقدام کند. بی تردید مجموعه مشکلاتی که مردم در حال حاضر در صدور پروانه‌های ساختمانی دارند با ارائه این لایحه حل و فصل خواهد شد؛ لذا این لایحه باید هر چه سریعتر به شورای شهر تهران ارائه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا