مدیریت شهری

افتتاح و راه اندازی پایانه تاکسی رانی ایستگاه مترو شوش منطقه ۱۶

شهردار منطقه ۱۶ از افتتاح پروژه محله محور ایستگاه تاکسی رانی مترو شوش خبر داد و گفت: در راستای توجه به حمل و نقل عمومی ، پروژه های کوچک مقیاس و محله محور و به منظور ایجاد نظم و ایمنی و رفع مشکل ترافیک محدوده ضلع شمال مترو شوش، پایانه جدید تاکسی احداث شد.

به گزارش شوراآنلاین روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، پیمان پورنصر با اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مشکلات دیرینه مترو شوش، تجمع مسافر ، ماشین های شخصی و تاکسی ها در ابتدای ورودی است که موجب بروز ترافیک سنگین در محدوده ضلع شمال مترو می‌شد.

وی افزود: به منظور حل مشکل یاد شده و با توجه به بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته در این زمینه، اقدام به ایجاد ایستگاه تاکسی با مساحت ۵۰۰ متر مربع در این مکان شد.

شهردار منطقه ۱۶ خاطر نشان کرد: امروزه یکی از کارآمدترین ساز و کار‌های مدیریت شهری برای رسیدن به مناسبات اجتماعی مطلوب و کاهش هزینه‌های وارده بر منطقه، توجه و برنامه‌ریزی برای ارتقای فرهنگ شهرنشینی (حمل و نقل عمومی) در بین شهروندان است.

سلمانی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه نیز با اشاره به اهمیت حمل و نقل عمومی و ایمنی شهروندان گفت: حمل و نقل عمومی و ایمنی شهروندان یکی از مهم ترین مولفه ها برای تردد و حمل و نقل در شهر محسوب می‌شود، پس از بررسی های میدانی و کارشناسی، ایجاد پایانه و ساماندهی تاکسی های این محدوده در دستور کار قرار گرفت ، بنابراین پایانه جدید با هدف ارتقا ایمنی شهروندان بهره برداری شد.

شایان ذکر است این مراسم با حضور سلمانی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه، شهردار ناحیه ۶ ، مدیران سازمان تاکسی رانی، دبیر شورایاری محله باغ آذری و … برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا