مدیریت شهری

اقدام ضربتی برای پاکسازی و ایمن سازی ملک متروکه در منطقه۱۷

محمود کلهری شهردار منطقه۱۷ از اقدام ضربتی برای پاکسازی و ایمن سازی ملک متروکه در محله آذری خبر داد و افزود: برخی با استفاده از غفلت مالک در ملک متروکه ای تجمع و نسبت به دپوی زباله اقدام کردند که با اقدام ضربتی عوامل این منطقه، علاوه بر رفع خطرهای احتمالی،پاکسازی کامل این ملک انجام و معتادین زباله گرد به مراکز نگهداری معرفی شدند.

به گزارش شوراآنلاین، کلهری با اعلام این خبر افزود: در روز گذشته عوامل ناحیه۱ در پی گشت زنی متوجه تردد زباله گردها به این ملک شده و ضمن شناسایی و اعلام اخطار به مالک، در جهت رفع مشکل بر آمدند که در کمتر از نیم روز این ملک از وجود زباله تخلیه شد.

شهردار منطقه۱۷ با دعوت از شهروندان برای نظارت شهروندی گفت: از این ملک نزدیک به دو خاور زباله خشک حاصل از زباله گردی معتادین کشف و جمع آوری شد که به نظر می رسد در مدتی نزدیک به حداقل دو یا سه روز توسط این افراد به این محل منتقل شده است. از شهروندان عزیز انتظار می رود علاوه بر مسئولیت پذیری اجتماعی در برابر موضوعات اینچنینی، از رهاسازی املاک خود بدون حفاظ به هر دلیلی خودداری نمایند.

کلهری با اشاره به اقدامات این منطقه در پیشگیری و کنترل ویروس کرونا گفت: در طول دو ماه گذشته تلاش بسیاری زیادی از سوی مدیریت شهری، سازمانهای مردم نهاد، سازمانهای همکار،همسو و درگیر در موضوع کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا صورت گرفته اما شاهد آن بودیم که برخی شهروندان با رهاسازی ماسک و دستکش در محیط زمینه گسترش عوامل بیماری زا را پدید آوردند. در زباله های کشف شده از زباله گردان نیز میزان زیادی دستکش و ماسک دیده شد که با توجه به احتمال وجود ویروس، تمامی ملک مذکور ضدعفونی و گندزدایی شد.

شهردار منطقه۱۷ از شهروندان خواست مشکلات احتمالی را به سامانه نظارت همگانی اطلاع دهند و افزود: شهروندان نقش بسزایی در شناسایی به موقع مشکلات دارند لذا از آنها می خواهیم چنانچه شاهد مسئله یا مشکلی بودند حتما با شماره۱۳۷ تماس بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا