ورزشی

رییس فدراسیون والیبال بازنشسته است؟

رییس فدراسیون والیبال در واکنش به مسائل مطرح شده مبنی بر بازنشستگی‌اش، اعلام کرد: بنده در حال حاضر با ۳۹ سال سابقه و ۵۹ سال سن، طبق قانون تا شش سال دیگر امکان اشتغال دارم.

به گزارش شوراآنلاین، محمدرضا داورزنی در رابطه با مسائل عنوان شده مبنی بر فرارسیدن موعد بازنشستگی اش، اظهار کرد: اصل این مطالب کذب است و بنده نه بازنشسته شده و نه درخواستی در این رابطه داشته ام که مورد موافقت یا عدم موافقت واقع شود و طبق قانون تا سن ۶۵ سالگی و در صورت موافقت وزارت ورزش و جوانان امکان ادامه فعالیت خواهم داشت.

وی ادامه داد: بر اساس مستندات قانونی، افراد تا سن ۶۵ سالگی با مدرک تحصیلی فوق لیسانس و دکتری امکان اشتغال دارند و با درخواست وزارتخانه متبوع خود و تایید دولت، می توانند فعالیت شغلی خود را ادامه دهند و بسیاری از افراد هستند که به مدت ۴۵ سال نیز سابقه کاری داشته اند.

مگر از کار رفته بودم که درخواست بازگشت داشته باشم؟

رییس فدراسیون والیبال در خصوص مقوله مطرح شده مبنی بر بازگشت به کار وی نیز، بیان کرد: تمام این جریان و مسائل مطرح شده غیر واقعی است و بنده نه بازنشسته شده‌ام که درخواست بازگشت به کار داشته باشم و نه حکم بازنشستگی اخذ کرده‌ام؛ برخی عنوان کرده بودند که بنده در خواست بازگشت به کار کرده‌ام، باید به آن ها بگویم مگر من از کار رفته بودم که در خواست بازگشت به کار داشته باشم؟

امکان ادامه فعالیت در صورت درخواست وزارتخانه و تایید سازمان اداری و استخدامی

داورزنی با اشاره به اینکه اگر وزارت ورزش و جوانان موافق ادامه فعالیت بنده باشد، کارم را ادامه خواهم داد، خاطرنشان کرد:  در حال حاضر با توجه به شرایط موجود افرادی که بالای ۳۰ یا ۳۵ سال خدمت داشته باشند، هر ساله درخواست ادامه فعالیت آن ها از سوی وزارتخانه متبوع‌شان به سازمان اداری و استخدامی ارجاع می شود که در صورت موافقت آن دستگاه، افراد می توانند فعالیت خود را در شغل مربوطه ادامه دهند. همچنین باید خاطرنشان کرد که در این زمینه، یک کمیته حسب نیاز دستگاه، تخصص و سابقه افراد بررسی لازم را انجام می دهد و در رابطه با ادامه فعالیت شغلی افراد تصمیم گیری می کند.

طرح غیرواقعی و تکراری بازنشستگی بنده در دو سال گذشته 

داورزنی با اشاره به اینکه در آینده چه تصمیم شغلی خواهم گرفت مقوله دیگری است، اظهار کرد: مباحثی که هم اکنون در مورد بازنشستگی بنده مطرح شده است، سال قبل و دو سال قبل هم مطرح شده بود و باید تاکید کنم هر زمان بر اساس قانون بازنشسته شوم افتخار می‌کنم که سعادت داشته و تا آن زمان به کشورم خدمت کرده ام، بازنشستگی اتفاق خیری است که پس از سال ها خدمت نصیب افراد می شود و مهم این است که تا زمان فعالیت خود بتوانیم مفید واقع شویم و اثرگذار باشیم.

وی افزود: در عین حال این بدان معنا نیست که افراد پس از دوران بازنشستگی دیگر کار نخواهند کرد و شغلی نخواهند داشت، بلکه می توانند کارمند دولت نباشند و فعالیت دیگری را دنبال کنند، همانگونه که بسیاری از افراد پس از ۴۰ سال سابقه شغلی، در بخش خصوصی فعالیت خود را از سر می گیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا