مدیریت شهری

شهربانو امانی: اجرای خیابان کامل یک تفکر است

خیابان کامل و طرح TOD  قبل از اینکه طرح توسعه شهری باشد یک تفکر است برای اینکه بدانیم چه کاری باید انجام شود تا مدهای حمل و نقلی مانند دوچرخه، اتوبوس، مترو و… به صورت یک رینگ ترافیکی همدیگر را پوشش دهند.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک شهربانو امانی عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران،ری و تجریش در دیدار با سید حمید موسوی شهردار این منطقه ضمن بررسی اقدامات سال ۹۸ و برنامه های پیش رو در سال جدید اظهار داشت: خیابان کامل باید با بررسی ترافیکی و طرح TOD اجرا شود که می توان از وضعیت کنونی بدلیل ترافیک آرام استفاده و طرح را با سرعت بیشتری بررسی و اجرا نمود.

در این جلسه همچنین پیشرفت پروژه ها ی عمرانی و ترافیکی مورد بررسی قرار گرفت و شهردار منطقه یک به اجرای سیستم فاضلاب پیاده راه جنوب خیابان شهرداری اشاره کرد و گفت: با همکاری شهرداری و اداره آب و فاضلاب در شرایط آرام ترافیکی موجود سیستم فاضلاب این محدوده ساماندهی خواهد شد.

موسوی گفت: در تلاشیم با مشورت کمیته TOD، خیابان کامل در شمال تهران را اجرایی کنیم.

وی حذف نرده های رفیوژمیانی خیابان شریعتی را اقدام دیگری دانست که در شرایط موجود با سرعت بیشتری در حال اجراست تا با کاشت گونه های گیاهی و نورپردازی ،چهره جدیدی متناسب با ویژگی های منطقه یک به این خیابان داده شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا