مدیریت شهری

سردیس استاد مشایخی شبیه سازی و نصب ‌شد

سردیس استاد «جمشید مشایخی» با رفع ایراد ها و شبیه سازی لازم امروز شنبه – ۴ خرداد ماه – در ابتدای خیابان استاد مشایخی جانمایی و نصب شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مجید صالحی مدیر روابط عمومی این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار کرد: فرایند شبیه سازی سردیس استاد مشایخی با چهره ایشان در کارگاه هنری استاد حسن زاده به اتمام رسید و سردیس آماده و با اقدامات لازم عملیات انتقال آن از کارگاه انجام و در جای خود نصب شد.

وی با بیان اینکه در مرحله قبل تصویر انتخابی برای ساخت سردیس بنا به نظر خانواده انتخاب شده بود افزود: برای انجام شبیه سازی های لازم این بار انتخاب تصویر از سوی مجسمه ساز صورت گرفت و خانواده در جریان مراحل مختلف ساخت سردیس قرار و از فرایند کار رضایت داشتند.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک با تاکید بر اینکه در این مرحله تنها اقدامات مربوط به شبیه سازی انجام شد، گفت: شهرداری تهران در این رابطه هیچ هزینه ای پرداخت نکرده است.

به گفته صالحی؛ سردیس جدید استاد جمشید مشایخی صبح امروز شنبه -۴ خرداد- با حضور مدیران شهری این منطقه در مکان جانمایی خود در ابتدای خیابان استاد مشایخی (ج سابق) نصب شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا