اجتماعی و فرهنگی

آغاز به کار سامانه «کار داوطلبی» در هفته آینده

به گزارش شوراآنلاین، جوادی یگانه در تشریح اقدامات پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی مطرح کرد: در خصوص اقدامات مرتبط با جذب افراد داوطلب و مسئولیت‌پذیری اجتماعی اقداماتی انجام شد که مهم‌ترین آن‌ها نحوه جذب نیروهای داوطب و نوع به کارگیری آنها بود که از طریق ظرفیت‌های موجود در مدیریت شهری، خیرین و سازمان‌های مردم نهاد و استفاده از سامانه ۱۳۷ انجام شد.

وی افزود: امیدوارم سامانه «کار داوطلبی» در هفته آینده آغاز به کار کند. داوطلبان و سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند با ثبت نام در این سامانه نوع فعالیت و تخصص خود را تعریف کنند تا در مواقع نیاز بتوان از ظرفیت آن‌ها استفاده کرد.

معاونت اجتماعی شهرداری تهران افزود: تلاش می‌کنیم شبکه توزیع را در سطح محلات تهران راه‌اندازی کنیم. این شبکه می‌تواند در صورت محدودیت‌های ترددی، اقلام مورد نیاز شهروندان را به آن‌ها برساند.

وی گفت: نقش شهرداری در این خصوص تسهیل‌گرانه است. در واقع شهرداری رابط سازمان‌ها، شرکت‌های عمومی و خصوصی و شهروندان می‌شود.

جوادی یگانه گفت: حدود ۶۰ محله کم‌برخوردار شهر را شناسایی کردیم. در مرحله اول در حال رایزنی برای آموزش و توزیع اقلام بهداشتی در ۱۰ محله که شرایط سخت‌تری دارند، هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا