اجتماعی و فرهنگی

استقرار پزشک در فروشگاه‌های شهروند؛ به زودی!

امراللهی گفت: به زودی در فروشگاه‌های شهروند پزشک مستقر می‌شود تا در صورت ایجاد نیاز، به کارکنان و مشتریان خدمات پزشکی ارائه شود.

به گزارش شوراآنلاین، مهدی امراللهی سرپرست فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند گفت: از ابتدای آغاز به‌ کار ستاد کرونا، صیانت از کارکنان شهروند هم شروع شد و همه همکاران مجهز به ماسک، محلول‌های آنتی باکتریال و دستکش شده‌اند.

وی افزود: تمامی چرخ‌های دستی مورد استفاده در فروشگاه‌های شهروند و سطوح مورد استفاده روزی سه الی چهار بار ضدعفونی می‌شوند. در راستای صیانت از کارکنان به حفظ سلامت مشتریان هم توجه داریم. به منظور کنترل افراد مشکوک؛ همه فروشگاه‌ها مجهز به دستگاه تب سنج شده‌اند. فروشگاه‌های بیهقی، ایران زمین، بهاران و بهروز به صورت ۲۴ ساعته درحال فعالیت هستند. اغلب از ساعت ۲ بامداد به بعد مراجعه‌ای نداریم و فروشگاه‌های ۲۴ساعته تعطیل می‌شود.

امراللهی در مورد سفارش‌های آنلاین و تلفنی توضیح داد: سفارش‌های مجازی به شدت افزایش پیدا کرده است. با سازمان تاکسیرانی توافقی کردیم که تعدادی تاکسی برای ارسال کالا‌ها در اختیار ما قرار دهند. از نظر تأمین کالا مشکلی نداریم و مشکل فعلی ارسال کالاهاست که در چند روز آینده حل خواهد شد. با پیک بادپا به منظور ارسال کالا‌ها درحال مذاکره هستیم که امیدوارم با این شرکت به نتیجه برسیم.

به گفته سرپرست فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند؛ قرار است که به منظور کنترل کارکنان شهروند و مراجعان همه فروشگاه‌ها پزشک مستقر داشته باشند که این موضوع در چند روز آینده تحقق پیدا خواهد کرد. همچنین اعمال تخفیفات روی کالا‌ها کماکان پابرجاست.

امراللهی درباره کمبود یا نبود ماسک، ژل‌های ضدعفونی کننده و دستکش در فروشگاه‌های شهروند توضیح داد: برای کارکنان ملزومات ضروری تأمین است و مرتب در اختیارشان قرار می‌دهیم، اما برای مشتریان زمینه تأمین آن وجود ندارد؛ وزارت بهداشت قول داده که این ملزومات را تهیه کند. البته مواد شوینده به میزان کافی در فروشگاه‌ها وجود دارد و مشکلی برای تأمین آن نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا