اجتماعی و فرهنگیصفحه اصلی

نرخ طرح ترافیک با تغییر ساعت ادارات چقدر می‌شود؟

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران گفت: نرخ طرح ترافیک در صورتی که ورود به طرح قبل از ساعت ۸ و خروج پیش از ساعت ۱۳:۳۰ انجام شود حدود ۱۴ هزار تومان است.

به گزارش شوراآنلاین، عمار سعیدیان‌فر مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره مطالبه برخی از مخاطبان فارس‌ من مبنی بر چرای تناقض در ساعت پایان طرح ترافیک و ساعات تعطیلی ادارات در ایام کرونا گفت: تغییر در ساعت طرح ترافیک به تصمیم شورای ترافیک تهران که نمایندگانی از شهرداری، استانداری، پلیس راهور و دستگاه‌های دیگر مربوطه گرفته شده است و اگر بخواهیم تغییری در این زمینه داشته باشیم این مسأله لازم است که در همین شورا مطرح شود.

وی افزود: البته باید توجه داشت که ساعت کاری ادارات از ۸ صبح به ۱۳ تغییر یافته و در صورتی که شهروندان قبل از ساعت ۸ وارد طرح شوند هیچ مبلغی از آنها برای ورود به طرح دریافت نمی‌شود.

سعیدیان‌فر افزود: از طرفی اگر شهروندان ساعت ۱۳ تا ۱۳:۳۰ از طرح خارج شوند به دلیل اینکه در ساعت غیراوج ترافیک وارد طرح شده هزینه طرح برای آنها بسیار کمتر خواهد بود.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران ادامه داد: بنابر این در صورت ورود به طرح قبل از ساعت ۸ و خروج قبل از ساعت ۱۳:۳۰ در صورت داشتن معاینه فنی برتر نرخ طرح ترافیک آن ۱۴۴۹۰ و بدون معاینه فنی ۱۹۳۲۰ تومان است.

سعیدیان فر گفت: این در حالی است که در همین شرایط ورود به طرح ترافیک و خروج از آن نرخ نیم‌بها نسبت به حلقه اول یا همان طرح ترافیک اصلی دارد.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا